~15~

1.3K 86 431
                                    

💙

"We fell in love in October,
That's why I love fall."

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Teresa gözlerini telefondan ayırıp boş odaya çevirdiğinde 2 gündür hastanede yapacak hiçbir şey kalmadığını bir kez daha anladı.

İki gün önce aldığı tedaviden sonra deli gibi kusup burnu kanayınca doktor tabi ki de onları eve göndermemişti. O günden beri hastanedeydi ve aslında bugün daha iyiydi. Özellikle saçlarının dökülmemesi onu deli gibi rahatlatırken kendini daha iyi hissetmesine direkt olarak etki ediyordu. İyi hissettiğini doktora bugün yeterince gösterebilirse bu gece de burda kalıp büyük ihtimalle yarın eve dönecekti.

Tony evden bir şeyler almak için hastaneden ayrılmıştı ve Teresa ciddi anlamda sıkıntıdan patlamak üzereydi.

Kız odayı biraz daha süzerken telefonunun çalmasıyla hızla telefonunu eline aldı, Tony'den gelen görüntülü aramayı yanıtladı. Tony telefonunu pianonun notaları koymak için olan ince demirine sabitlemişti ve kıza doğru heyecanla el sallıyordu. Teresa adama gülüp el sallarken Tony konuştu.

"Belki biraz piano dinlemek istersin dedim, ister misin?"

"Kesinlikle çok isterim!"

Tony kıza gülüp göz kırptı ve gözlerini pianonun tuşlarına çevirip bir süre bir şey düşündü. Teresa adamın hangi şarkıyı çalacağını merakla izlerken Tony hatasız bir şekilde pianodan Güzel ve Çirkin'in şarkısını çalmaya başladı. Bu Teresa'yı anında hüzünle gülümsetirken 2 gündür hiç bu kadar gülümsememişti.

Tony çok büyük bir dikkat ile pianoyu çalıp muhteşem bir gösteri sunarken Teresa onu telefonun başında soluksuz dinliyordu. Gerçekten muhteşem bir piano eğitimi almış olmalıydı.

Tony uzun şarkıyı hatasız bitirip derin bir nefes verirken hatasız yaptığı için deli gibi mutluydu. Gözlerini hızla telefona çevirip Teresa'nın vereceği tepkiyi beklerken Teresa telefonu sedyeye sabitleyip kocaman bir alkış kopardı. Tony ona kahkaha atarken bu kesinlikle beklediğinden çok daha muhteşem bir tepkiydi.


/2 Hafta Sonra/

İki hafta önce hastaneden çıkan ikiliden Tony ilk hafta tamamen yorgun Teresa ile ilgilenirken ikinci hafta kızın toparlamasıyla derin bir nefes verdi. İşe gitmediği o bir haftada cidden her şeyi çok aksatmıştı ve her şeyi hatasız düzeltmek istiyorsa Teresa'nın evde artık bir süre yalnız kalması gerekiyordu.

Tony ikinci hafta neredeyse tamamen işteyken her saat başı kızı arayıp nasıl olduğunu sorup duruyordu. Bu başta Teresa'yı sinir etse de sonra hep Tony'nin aklında alduğunu bildiği için bu durumdan hoşlanmaya başlamıştı. Ayrıca evde de tek başına o kadar sıkılmıyordu. Tony kıza zırhlarının hepsini tanımıştı ve onların üstlerinde istediği gibi oynayabileceğini söylemişti. Teresa neredeyse tüm gün laboratuvarda ders çalışıp zırhlar ile ilgilenirken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordu bile.

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin