💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Sorry I could be so blind,
Didn't mean to leave you."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa ela gözlerini güneş ışığı ile aralarken direkt yanında uyuyan Tony'i görmesiyle gülümsedi. Yatakta hafifçe kayıp adamın kollarını araladı ve kendini adamın kollarına sardı. Tony hareketlerle yavaşça uyanırken kızın kendini ona gömmesine mayhoşlukla gülümseyip kollarını sıktı. Teresa duruma gülerken Tony kızın saçlarına büyük bir öpücük kondurdu ve çatallaşmış kısık sesiyle konuştu.
"Nasıl erkenden uyandın? Öğlene kadar ölü gibi yatarsın diye düşünmüştüm."
"Galiba fazla enerjiğim."
Teresa'nın dediği ikisini de güldürürken Tony biraz daha uyumak için gözlerini kapadı. Dün düğünde gerçekten deli gibi eğlenmişlerdi ve gece eve gerçekten geç saatte gelmişlerdi.
"Uyuyor musun?"
"Mhmm.."
"Uyuma! Hadi, kalk."
"Bence sen de uyu."
"Hadi! İlk gün öğlene kadar uyuyacak mısın?"
"Mhmm.."
Teresa kıkırdayarak arkasını döndü ve gözleri kapalı olan adama birkaç öpücük kondurdu.
"Hadi kalk! Bu sefer kahvaltıyı hazırlamanda yardım edeceğim."
Tony, Teresa'nın dediği ile şaşkınlıkla gözlerini açarken Teresa bir kahkaha attı.
"Öyle bakma! Artık biz evliyiz. Tabi ki de sana yardım edeceğim."
"Keşke daha önce evlenseydik."
Teresa adama gülerken onu zorla yataktan çıkardı ve uyanması için tuvalete soktu. Tony hızlıca tuvaletten çıkarken Teresa onun arkasından girdi ve elini, yüzünü güzelce yıkadı. Dün gerçekten çok ama çok eğlenmişti. Kesinlikle bağırmaktan sesi bile kısılmış olabilirdi. Aklına gelen anlar ile gülerken çoktan aşağı inmiş olan Tony'nin arkasından hızla indi ve sırtına atladı. Tony kızın yaptığına gülerken Teresa çoktan bacaklarını adamın beline dolamıştı.
"Bunu yapmayı neden bu kadar seviyorsun bilmiyorum ama yalan yok, hoşuma gidiyor."
Teresa adama gülerken konuştu.
"Hoşuna gittiğini bildiğim için yapıyorum."
Tony, kıza bilmişçe bir bakış atıp güldüğünde Teresa adamın sırtında indi ve kahvaltı için yardım etmeye başladı. Bunu gören Tony'nin gözleri şimdiden yaşarmıştı..
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
/1 Hafta Sonra/
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...