~7~

2.4K 164 199
                                    

💙

"He's so tall and handsome as hell,
He's so bad but he does it so well,
I can see the end as it begins."

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Teresa okuldan eve dönerken aklındaki tek şey Tony'di. Bu sabah mutfakta olan şey gerçekten.. Olmaması gereken bir şeydi. Onlar arkadaştı ve arkadaşlar bu şekilde yakınlaşmazdı. Ayrıca.. Teresa Tony'nin onu yanlış anlamasını da istemiyordu, sonuçta Teresa onu sadece arkadaş olarak görüyordu. En azından öyle görmeye çalışıyordu ve bu yüzden olaylar eğer yanlış anlaşırsa durum kesinlikle içinden çıkılmaz bir durum alırdı.

Tony asla ilişki yaşanabilecek bir adam değildi. O zamparalıklarıyla ünlü olmuş bir insandı! Teresa onu sevse bile arkadaşlıktan bir adım daha ileri gitmesi onu ciddi anlamda çok üzebilirdi. Belki de biraz uzak kalmalıydılar.. Sadece içlerinde oluşacak duyguyu oluşmadan bitirmek için.. Yine de işe yarar mıydı?

Teresa demir kapıyı açıp eve girdiğinde Mavis'in salonda olduğunu tahmin edip sessizce ilerledi ve kafasını salona doğru uzattığında koltukta uzanmış telefonda gezinen Mavis'i gördü.

Anında gülümseyip salona girdi ve elindeki büyük, kare çikolatayı telefonuna bakan kızın önüne doğru tuttu. Telefonuna bakan kız anıda oturduğu koltukta doğrulup yanında gülen kıza baktığında çikolatayı hızla kaptı.

"Sonunda!! Ben de özür çikolatam nerede diyordum."

Teresa kıza gülüp çantasını Mavis'in oturduğu koltuğun karşısındaki koltuğa bıraktı ve kendini yandaki koltuğa attı.

"Ahh.. Çok yorgunum. Tüm gün okuldaydım ve dersler çok ağırlaştı."

Mavis elindeki çikolatayı açıp hızla büyük bir ısırık alırken yorgun kıza doğru konuşmaya başladı.

"Ne olduğunu artık anlatacak mısın? Bilmediğim gerçekten fazla şey olduğunu hissetmeye başladım."

Teresa Mavis'in dediğiyle koltukta dikleşip artık her şeyi anlatması gerektiğini düşündü.

"Evet.. Sana söylemem gereken gerçekten fazla şey var."

Mavis duyduğu ile merakla kızın oturduğu koltuğa gelip kızın önüne bağdaş kurdu.

"Başla!"

"Hani.. Doğum günümde Tony Stark ile tanışmıştık ya.. Hatırlıyor musun?"

"Evet!! Onu nasıl unutabilirim ki?! Muhteşemdi!"

"Onunla o günden sonra birkaç defa buluştum ve birlikte biraz vakit geçirdik-"

"NE?! TONY STARK'LA VAKİT Mİ GEÇİRDİN?!"

Mavis'ın şaşkınlıktan yüksek çıkan sesi Teresa'yı rahatsız ederken kızın heyecandan kendine hakim olamadığı apaçık belliydi.

"Evet! Ama lütfen bağırma."

Mavis onu onaylayıp elindeki çikolataya hızla devam ederken gözleri heyecandan parlıyordu.

"Ortadan kaybolduğum gün birlikte onun evindeydik. Tüm gün beraber çalıştık ve vakit geçirdik. Akşam beraber dışarı çıktık ve.. Sabah da kahvaltı ettik."

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin