💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Dokundum, dokundum, ezberlettim tenime.
Kokladım, kokladım, doldurdum içime."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
/2 Hafta Sonra/
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●Teresa halsizce Tony'e yaslanmış tedavisinin bitmesini beklerken Tony'nin açtığı filmi izliyordu. Tony kızın saçlarını okşarken aklında sadece doktorun dediği "Tedavi şu anlık işe yaramıyor.." cümlesi vardı.
Tedavi işe yaramıyordu ve... Ve.. Teresa her gün biraz daha ölüyordu. Çok kilo vermişti, yüzü her zaman sararıktı, burnu sürekli kanıyordu, çok ağrı çekiyordu, saçları sürekli dökülüyordu ve her zaman halsizdi.
Tony elinden hiçbir şey gelmediği için kendine çok sinirliyken o da kızla beraber hergün biraz daha çöküyordu. Onu öyle gördükçe.. Kendi de çöküyordu.
Tony tişörtünde hissettiği ıslaklık ile düşünce dünyasından çıkıp kıza baktığında ağladığını fark etti. Anında kaşları endişe ile çatılırken hızla konuştu.
"Teresa? Neden ağlıyorsun?"
"Baksana! Kız tek başına kaldı!"
Teresa ağlayarak filmi işaret ederken Tony gözlerini devirdi.
"Sana bu filmi izlemeyelim demiştim."
"Ama çok merak ediyordum! Ayrıca kız yalnız kaldı! Erkek arkadaşı onu boş yere terk etti!"
"Bunun sadece bir film olduğunu biliyorsun, öyle değil mi?"
"Umrumda değil!"
Teresa ağlamaya devam ederken Tony dayanamayıp bir kahkaha attı. Teresa hüzünle adama bakarken Tony kızı sıkıca sardı.
"Onları boşver.. Ben seni çok seviyorum."
Teresa göz yaşlarının arasından kıkırdarken Tony kızın boynuna birkaç öpücük kondurdu.
"Seni çok seviyorum Teresa.. Biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum ve ben de seni çok seviyorum."
Teresa gözlerini kapatıp eliyle adamın çenesindeki sakallarla oynarken Tony kıkırdayarak onu seyretti.
"Seninle biraz yalnız kalmak istiyorum. Kafa dinlemek, az da olsa huzuru yeniden tatmak.."
"Zaten hastanede hep beraberiz."
"Dediğim öyle değil! Mesela.. Ayçiçeklerinin önündeki eve gidelim. Orası gerçekten sessiz ve çok güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...