🦋
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Hani sondu?
Hani bitecekti bu korkular, üzüntüler, anlaşmazlıklar...
...
Ah, şimdi hiç olmamış gibi,
Ah, şimdi istiyormuş gibi,
Ah, şimdi sen varmışsın gibi,
Ağlayamam ki omzunda.
...
Ah, şimdi hiç olmamış gibi,
...
Ah, şimdi sen varmışsın gibi,
Ağlayamam ki omzunda."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Hayır! Bunu yapma!"
"Sadece sabit dur!"
Teresa gülerek adamın sabit durmasını söylerken saçlarının hepsini örmesine son birkaç adım kalmıştı.
"Ben dünyalarca ünlü bir adamım ve sen benim saçlarımı örüyorsun!"
"Kabul et! Hoşuna gidiyor!"
Tony kızın dediği ile kahkaha atıp başını önüne eğdi.
"Kıpırdanma!"
"Belki biraz..."
"Biliyordum!!"
Tony kıza gülerken Teresa sedyedeki küçük, renkli lastik tokayı alıp adamın saçına doladı. Tony saçının bitmesiyle anında kıza dönüp gözlerini devirirken Teresa büyük bir kahkaha attı.
"Güven bana! Mükemmel gözüküyorsun!!"
"Hiç komik değil!"
"Ama senin saçların var! Benim yok, bu yüzden bunlara katlanmak zorundasın."
"Tanrım! Bunlar nasıl çıkıyor?!"
"Bekle! Fotoğraf çekeceğim!"
"Hayır! Hayır, Teresa!! Bırak o telefonu!"
Teresa gülerek telefonunu eline aldı ve kamerayı açıp sedyeden zıpladı. Tony kızın peşinde telefonu almak için uzanırken Teresa birkaç fotoğraf çekti. Fotoğrafların hepsi bulanık çıkmıştı ama umrunda değildi çünkü şu an çok eğleniyordu!
Tony, Teresa'yı uzun uzun odada kovalarken sonunda kızı sedyeye düşürüp telefonu aldı ve hızla kalkmaması için üstüne eğildi. Teresa nefes nefese gülerken Tony saçlarını karıştırıp tüm lastikleri çıkarttı.
"Eskiden seni evde kovalıyordum şimdi de hastanede kovalıyorum. Sırada ne var?"
"Bilmem.. Belki yeniden un savaşı yaparsak beni dışarıda kovalayabilirsin."
Tony kızın dediği ile gülüp ona büyük bir öpücük kondurdu. Teresa öpücük ile kıkırdarken Tony dudaklarını kızdan isteksizce ayırıp nefesini hissedecek yakınlıkta kaldı.
"Beni nasıl bu kadar kendimden geçirebiliyorsun?"
"Dudaklarında her zaman alkol olan sensin."
Teresa'nım dediği ikisinin de kıkırdamasına neden olurken Tony kızın üstünden kalkıp kendini sedyeye düzgünce uzandırdı. Teresa yüzünü adamın göğsüne yatırıp kollarıyla sıkıca adamı sararken Tony kızın elindeki yüzük ile oynamaya başladı. İkili sessizce yorgunluklarını üzerlerinden atmaya çalışırken ilk önce Teresa sonra da Tony yavaşça uykuya daldı. Buna ihtiyaçları vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...