نعم الوجع مرهق ،والخيانة بشعة خصوصا من اقرب الناس اليك ، والحلقة تضيق وتضيق .... ولكن مع كل ضيق فرخ ومع كل حزن فرح و مع كل وجع كبير ياتي عوض الله اكبر ..... ف اللهم عوضك الجميل ❤❤
شيرين : انا موافقة يا جاسر .
جاسر بفرحة شديده : بجد بجد يا شيرين يعني ... يعني هتيجي تشتغلي معايا .
شيرين : ايوا بس بشرط
جاسر بسرعة : الي تؤمري بيه لو ع الفلوس كل الي انتي عايزاه هيحصل اضربي الرقم وانا موافق علي .
شيرين : لا ... لا يا جاسر ، شرطي اني ماخدش فلوس اصلا .
جاسر : ازاي الكلام ده .. مينفعش اومال هتشتغلي ازاي يا شيرين ، هتشتغلي من غير فلوس .
شيرين : ايوا .
جاسر : بس .....
شيرين: هو ده شرطي هشتغل من غير فللللوس خالص يا كدا يا مش هاجي .
جاسر : لالالا خلاص الي تحبيه انا هعمله.
شيرين : طيب هبدا من امتي .
جاسر : من امبارح لو تحبي من اي وقت تحبيه
شيرين: خلاص هبدا معاك من الاسبوع الجاي .
جاسر : بس .... بس انا فرحي بكرا يا شيرين .
شيرين بصت لايهاب بقلق وتوتر .
شيرين: م م مبروك يا جاسر .
جاسر بشوق: طب طب انتي مش هتيجي
شيرين بضيق : لا طبعا مش جايه ... هشوفك الاسبوع الجاي ف الشغل مع السلامة .
وقفلت الخط معه .ايهاب: هو عايزك تيجي فين يا شيري .
شيرين بتوتر: لالالا ابدا .
ايهاب وهو يضيق عينيه: شيرين في اي .
علمت انه لا مهرب منه ف قالت : فرحه هو وشاهي بكرا .
قالت هذا وهي تنظر اليه بخوف عليه وتوتر واحمد نظر له ينتظر رده فعله .
صدم ايهاب في بادئ الامر وقلبه تمزق .
ولكنه قال ببرود عكس ما في داخله : يااااا بالسرعة دي .
شيري : هما ميستهلوش يا هوبه والله وخصوصا هي واحمد ربنا اوي انها بانت علي حقيقتها قبل ما تتجوزوا ... بكرا كلهم هيندموا علي الي عملوه فيك .
احمد: شيرين معاها حق ف دي كلهم بكرا هيندموا سبهم يعيشولهم يومين قبل ما نقف علي رجلينا تاني .
ايهاب: معاكم حق ... انا طالع اوضتي ، وزي ما قولتلك يا شيري لو اسمنأز جه فيوم عرفيني .
شيرين : اكيد .
تركهم ايهاب وصعد الي غرفته .احمد: طبعا الي عمله ايهاب ده جه علي هواكي.
شيرين نظرت اليه باستغراب : تقصد اي، هو الي جه علي هوايا .
احمد بسخرية : انك تشتغلي مع جاسر .
شيرين: انا ... انا شغلي مع جاسر جاي علي هوايا .
احمد بسخرية : طبعا اومال ايه هتخدي بوزيشن عالي اوي وهينوبك من الحب جانب و ......
قامت شيرين بغضب : انا ماشيه ولما تبقا تحترم نفسك وتحترمني وتبطل محاولاتك انك تكرهني فيك يبقا نكلم عن اذن حضرتك يا.... يا احمد بيه .
وتركته ورحلت ولم تنظر خلفها .
احمد : غبي غبي .... انا مش عارف اي الي اما بعمله ده اي الي انا بهببه دااااا .في غرفة ايهاب
دخل الغرفة بهياج شديد وظل يكسر فيما حوله .
ايهاب بغضب : بالسرعة دي بالسرعة دي بتغيروا جلدكوا عشان الفلوس ... كانت من كام يوم هتموت ونتجوز ودلوقت هتسلم نفسها لواحد تاني عشان الفلوس ..... بس وحيااااااات امي لهندمكوا وخليكوا تكرهوا اليوم الي اتولدتوا فيه هنتقم منكوا كلكوا كل الي باعني هنتقم منه .
قال هذا الكلام بهياج شيديد وعيون حمراء .
لم يعلم بان حوريته كانت تستمع لحديثة الغاضب من خلف الباب الذي يفصل بينهم وتبكي علي وجعه والمه وحبه لتلك الخائنه .
أنت تقرأ
غلطة غيرت حياتي (مكتملة)
Romanceالرواية تدور حول ثلاث شباب منهم ... المغرور المتكبر البارد القاسي وزير النساء الوسيم لكل واحد فيهم غلطة ... وهنا يجي دور الحوريات الثلاثة كل واحده فيهم هتخش حيات واحد منهم ونبتدي رحله التغيير والمغامره . هنشوف الحوريات الثلاثة وهما بيعلموهم معني...