12

2.5K 217 50
                                    

Bölüm Şarkısı: Melike Şahin- Eşik

"İşte bu be!" diyerek ellerimi hızlıca birbirine çarparken keyifle gülümsedim.

"Ne oluyor ya?" İda odaya koşarak girerken kapıya omzunu çarpmış yüzünü buruşturarak konuşmuştu. 

"Miras Hukuku'nu da geçmişim." arkama yaslanıp gülerken yatağımın üstüne uzanıp mırıldandı. 

"Bu sevince bakılırsa AA sanırım." dudağımı büküp kafamı salladım. "Seninkiler ne durumda?"

"Bilişselden yüksek almışım, etik daha açıklanmadı. Şu an önemli olan tez.." derken kafasını kaldırıp kısık gözlerle bana baktı. "Anneme tez yazıyorum demişsin niye yalan söyledin?"

"Yalan mı.. senin tezinin araştırmalarını kim yapıyor?" kıstığı gözleri açılırken omuz silkti. "Tamam ya orası öyle, ama yetişemiyorum artık biliyorsun." 

Anlayışla gülümserken "Stajı halletin mi?" diye sordum. Nefesini üflerken "Zorlamalarının sebebini anlamasam da hallettik, sen senaryoyu okumaya başladın mı?" diyerek konuyu anında değiştirdi.

"Bugün bale dersim var.." bu konu biraz canımı sıkıyordu, her şeyi programa oturtmaya çalışıyordum ama biraz zordu açıkçası.

"Zaman'la birlikte ne zaman başlıyorsunuz acaba, sette kimler var ben bir öğreneyim bugün."

"Set daha kurulmadı ki." diyerek bakışlarımı bilgisayarımdan ona çevirdim. 

"Kimin ne oynayacağı bellidir ama canım, ben öğrenirim kimler varmış diye." telefonunu eline aldığında kafamı iki yana sallayıp bilgisayara döndüm. Masanın üstünde peş peşe titreyen telefonum dikkatimi çekerken İda'ya cevap vermek yerine telefonumu aldım elime.

Gülümse: Uyanamadın mı acaba dünden sonra

Gülümse: Günaaaydın güzellik, bugün güne seninle başlayamadım niye koşmaya gelmedin?

Mina: Saat daha 9 sevgili anonim

Mina: Bugün yeterince sportif olacağım için koşuya gitmedim beklediğini bilmiyordum.

Gülümse: Ben seni hep beklerim de önemi yok

Gülümse: Ne yapacaksın bugün bakalım?

Mina: Ne yapacağımı bildiğine o kadar eminim ki... neden soruyorsun ?

Gülümse: Maksat muhabbet olsun, hazır mısın peki?

Kafamı otomatikman iki yana sallarken nefesimi üfleyip cevap yazdım.

Mina: Uzun zaman oldu ama hallederim sanırım, bir kere tamam dedim vazgeçemem artık.

Gülümse: Vazgeçme zaten sana da iyi gelecek bence bu.

Aynen kesin yaşanırdı bu. 

"Ben hazırlanıp çıkıyorum, siz ne yapacaksınız bugün?" yerimden kalkıp giyinme odasına girerken kafasının altına aldığı yastığa sarılan kardeşim konuşuyordu.

"Melodi annesine yardım edecekmiş bugün, ben de oraya giderim sanırım. Kadına tamam dedik orayı da halletmemiz lazım. Sonra da senin işlerin biter güzel bir yemek yeriz. Ercüment'te hazır buradayken vakit geçiririz işte."

"Annem sponsorlarla falan birlikte yemek ayarlayacak sanırım, Zaman'la birlikte katılacakmışız dün duydum. O akşam için güzel bir elbise seçsene bana da."

Beni Kendinden KurtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin