Gülümse: Anonimlik çok zor...
Gülümse: Senin anonimin olmak daha da zor
Gülümse: Çünkü çok güzelsin
Gülümse: Bu kadar güzel olman kanunlara aykırı değil mi ya?
Gülümse: Nasıl aşık olmasın bu insanlar sana, yazık değil mi resmen ayıp.
Tek gözümü açıp ekrana bakarken gecenin bir yarısı yazdığı mesajları görmezden gelmeye karar vermiştim.
Hayır yani bu nasıl anonimdi, canı sıkılınca yazıyordu.
Kurduğum alarmın çalmasına daha olduğunu fark edince üstümdeki örtüyü ayaklarımla itip yataktan kalktım. Hızlıca duş alıp saçlarımı havluya sarıp dolabın önüne geçtim. Ne giyecektim şimdi?
Hava kapalı gibi duruyordu hatta, camdan dışarıya göz atınca yağmur yağdığını fark etmiştim. Anlaşılan bugün elbise giymek kötü bir fikirdi.
Ama çizmelerimi giyeceğimi düşünerek şık bir kombin yaptım. Bugün defile için Melda teyzenin butiğine uğrayacaktım tekrardan. Dün elbiseleri denemiştim bugün de yarın akşam olacak defileden önce son kontrole gidip her şeye karar verilmesini bekleyecektim.
"Mina?" annemin sesiyle kafamı giyinme odasından çıkartıp "Efendim anne?" diyerek cevap verdim.
"Nasılsın güzelim?"
"İyiyim sen nasılsın?" derken o dağınık yatağımın üstüne oturmuş gülümsüyordu. "İyiyim sana haber vermek için geldim. Bugün ekibin son üyesi de aramıza katıldı artık birbirinizle tanışıp provalara başlayacaksınız."
"Zaten başladık aslında çekimler ne zaman başlayacak?" elimdeki deri eteği tekrar askıya takarken annem cevap veriyordu.
"Bu hafta, senin defilen Zaman'ın da ertelenen bir sınavı varmış. Onlar bittikten sonra İzmir'e gideceğiz. İlk çekimler kolay ve bale üzerine bir şey yok merak etme."
"Evet okudum senaryoyu. Bunlar nasıl?" elimdeki deri ceket ve siyah elbiseyi gösterdim. "Güzel ama hava baya serin bugün."
"O zaman bunları giyiyorum." diyerek kahverengi kabanım çizmelerim ve giyeceğim pantolonla ince kazağı gösterdim.
"Gayet güzel çok profesyonel." beni onaylayınca gülümseyerek onları kenara ayırdım.
"Defileye geleceksiniz değil mi?"
"Tabi ki yapacağımız bağışa bile karar verdik."
"Ne kadar diye sormuyorum babam ayarlamıştır kesin." gülerek beni onaylayınca gülüp mırıldandım.
"Sizi özledim."
"Biliyorum bebeğim ben de çok özledim sizi." elini uzatınca iki adımla ona yaklaşıp elini tuttum ve yanına oturdum.
"Okullar ne zaman açılıyor şimdi?"
"1 ay tatilimizin ilk haftasındayız işte."
"Yani daha 3.5 hafta bizimlesiniz diyebilir miyiz yoksa tatil planı yaptınız mı?"
"İda istiyordu aslında ama tez yazmakla uğraşıyorlar.." kendimi gösterip mırıldandım. "Benim de işlerim var malum."
"Yorucu olacak biraz, üzgünüm."
"Önemli değil anne, şarkı söylememi istesen ya da ne bileyim yapamazdım ama bale kolay en azından. Bir an önce çekelim de bitsin istiyorum sadece."
"Bitecek, neyse hadi hazırlan kahvaltı hazırlanır 1 saate."
"İda hazır mı?"
"Dün çok geç geldi uyanamaz öyle erkenden." diyerek güldüğünde onu onayladım. İda defile için cidden kendini paralayan üç kişiden biriydi. Diğer ikisi Melodi ve biricik annesiydi tabi ki.
Üstüme tayt ve tişörtümü giyip pointlerimi ve telefonumu alarak odadan çıktım. Islak saçlarımı örerken aynı zamanda merdivenlere yönelmiştim.
Bale yaptığımız dönemden kalan odayı şimdi tekrar açmış düzenlemiş ve kullanır hale getirmişlerdi. Ayaklarıma pointleri geçirmeden önce biraz ısınmam gerektiğini düşünerek güzel bir şarkı seçtim. O sırada anonime ve Zaman'dan gelen mesaja cevap verdim.
Mina: Sana kim dedi gel benim gibi birine anonimlik yap diye?
Buna günlük atarımı yaptığıma göre Zaman'a da cevap verebilirdim.
Zaman: Provaya kaç gibi geçeceksin?
Mina: Önce defile için son provaya gitmem lazım öğlene doğru anca müsait olur geçerim
Anında mesajı görüp cevap yazmasıyla dudağımı büktüm. Bir iki dakika bekleseydin yav.
Zaman: Tamam geçmeden önce haber ver ona göre gelirim.
Mina: Tamam.
UYUZ.
Sinirimi bozmaktan başka işe yaradıkları yoktu. Erkekler... hepiniz mi aynısınız ya?
Anonimi bile garipti. Gerçekten sınanıyordum.
Telefonumu kenara bırakıp ısınma hareketlerine geçtim. Sabah sabah başımdan duman çıkacak kadar ısınmıştım halbuki ama olsun.
Helllüğ'
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kendinden Kurtar
Short Story053**: Şu an anayasanın bilmem kaçıncı maddesine göre suç işliyor muyum bilmiyorum ama 053**: Umurumda da değil gerçi 053**: İşliyor muyum acaba ya? 053**: OFF NEYSE NE DİYORDUM 053**: hatırladım 053**: normalde de bu kadar suratsız mısın yoksa 053*...