9

2.6K 231 28
                                    

Bölüm Şarkısı: Mavi Gri- Hayatım Leş


Gülümse: Bana ricada bulunmana gerek yok

Gülümse: Çünkü bunu severek yapıyorum zaten

Mina: Ayyy hemen açtın aşık modunu bir dakika

Gülümse: Neye bir dakika, insan aşkına ara verebilir mi ya?

Mina: Ben olsam verirdim

Gülümse: fesat anlamamalıyım fesat anlamamalıyım fesat anlamamalıyım

Gülümse: İyi misin sen?

Mina: Hayır

Fazla mı açık sözlü olmuştum? Evet ama ne fark eder ki artık.

Kafamı kaldırıp odaya girenlere baktığımda Akın ve Zaman'ın geldiğini gördüm.

Gelin gelin bir siz eksiksiniz.

"Hoş geldiniz çocuklar." diyen annem gülümseyerek onlara koltukları gösterirken derin bir nefes alıp ayağa kalktım. 

"Ben artık gideyim çok bile kaldım." 

"Birlikte çıkardık Mina, acelen mi var ki?" annemi başımı sallayarak onaylarken "Halletmem gereken şeyler var." dedim.

"Kızlardan haberin var mı?" kafamı iki yana sallayarak çantamı koluma taktım. "İda işlerini halledince arayacaktı, aramadı, konuşurum birazdan. Hepinize iyi günler." herkese ufak bir gülümseme gönderip odanın çıkışına yöneldim.

"Bir şey mi oldu biz yokken?" diyen Akın'ın sesi kulaklarıma dolarken çoktan odanın kapısını kapatmıştım. 

Hiçbir kuvvet beni tekrar televizyon sinema ortamına döndüremezdi, imkanı yoktu.

Şirketten çıkıp beni bekleyen araca yönelirken telefonumdan kardeşimin numarasını buldum. 

"Aramadın.."

"Şimdi çıktık klinikten ya, olmadı burası galiba."

"Niye ki?" yerime oturup "Eve gidelim" diyerek ön taraftaki Ali'ye seslendim. 

"Bilmiyorum pek o enerjiyi alamadım adamlardan. Belki yanılıyorumdur ama."

"Tamam birkaç güne cevap verirler zaten. Eve geçiyorum ben geliyorsunuz değil mi?" beni onaylayınca telefonu kapatıp mesajlara girdim.

Gülümse: Neden keyfin yok?

Gülümse: Söylemeyeceksen kaynaklarımı devreye sokup öğreniyorum o zaman.

Gülümse: Şimdi bu teklifi bence de kabul etmemelisin ama aynı zamanda biraz da iyi olur sanki yani

Gülümse: Neden oyunculuğa bu kadar katı bir şekilde olmaz diyorsun ki, ailende herkes oyuncu.

Nasıl yarım saat geçmeden öğrenmiş olabilirdi ya? 

Ben odadan çıkalı yarım saat olmamıştı bu haber ne çabuk yayılmıştı ki? Anonim şirketten haber alabilecek kadar yakınımda biri miydi yani?

Of ben bunları düşünmek zorunda mıydım ayrıca ya, nerden çıktıysa dikkatimi dağıtmasa iyi olacaktı.

Mina: Sebeplerimi sana söyleyeceğimi nereden çıkardın?

Mina:  Ayrıca kabul etmem için en ufak mantıklı sebep yok, senaryoyu okumadım bile o kadar ilgimi çekmiyor

Gülümse: Bir okusaydın belki ilgini çekerdi..

Beni Kendinden KurtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin