5

3.7K 290 36
                                    

Bölüm Şarkısı: Perdenin Ardındakiler- Beni Kendinden Kurtar
***

Mina: Anayasanın kaçıncı maddesi olduğunu bilmediğine göre,  hukuk okumuyorsun.

Mina: Bu durumda sınıftan biri değilsin, bu iyi bir şey.

Mina: Kim olduğunu açıkça söyler misin yoksa senin hakkında şikayette mi bulunmalıyım

Mina: ya da engellerim en basitinden.(23.54)

"Neden ilk önce okuldan biri olduğunu düşünüyorsun ki?"

"Kim bu kadar işsiz olabilir ki, bizim okuldan olamaz." diyerek kendi kendime konuşurken İda gözlerini devirdi.

053**: Kim olduğumu söyleyecek olsam, neden üç kuşak önce kullanılan bir hat bulup sana yazayım ki Mina?(23.57)

Gördüğüm mesajla dudağımı bükerken haklılık payını ölçüyordum, haklıydı.

"Ne diyor?"

"Üç kuşak önce kullanılan bir hat bulmuş, oradan yazıyor."

"Eski kafalı galiba." diyen Melodi elindeki içeceği içerken Ercüment kafasını iki yana salladı. "Saçmalamayın, anonimden yazıyor işte."

"Ne yapayım şimdi?" Diyerek kaseden bir badem alıp dudaklarımın arasına sıkıştırdım.

Ufacık ısırıp çiğnerken "Yaz bakalım, derdi neymiş öğrenelim." Diyen kardeşim omuz silkti.

Bademi tamamen yiyip yutarken "En fazla ne olabilir ki, yalnız aramızda kalsın biri duymadıkça sorun olmaz." dedi Melodi.

"Tamam, bakalım derdi ne." Diyerek ona mesaj atmak için telefonumu açtım.

Mina: Bu durumda seni engellemem gerekiyor. (00.01)

053**: Niye her şeyi kuralına göre mi yapıyorsun? (00.03)

Nefesimi üfleyip sinirle arkama yaslandım. "Burnu Kaf dağında bunun ya!"

"Valla tam senlik, senin de burnun oralarda dolaşıyordu en son." diyen Ercüment gülerek burnuma vurdu. "Biraz indirir belki."

"Şu an senin korumacı bir tavra bürünmen gerekiyordu sanırım, malum kim olduğunu bilmiyoruz."

"Erkek mi onu bile bilmiyoruz." bana cevap vermek yerine ekranı tekrar yanan telefonumu gösterdi. "Yaz hadi, merak ettim."

"Böyle çok fazla kitap okudum, en sonunda anonim kişisi hayatının aşkı oluyordu kızın." Şaşkınlıkla onu dinlerken işaret parmağını bana uzatıp gülümsedi.

"Mina sakın aşık olma."

"Oha, saçmalama istersen. Engellerim şimdi, ne aşkı ya?" omuz silkip telefonumu elime aldığımda bir mesaj daha attığını gördüm.

053**:  Sanki az somurtuyormuş gibi bir de kaşlarını çattın değil mi? (00.10)

Mina: Beni izliyor olma ihtimalin kaç?

053**: Hayır, sadece seni tanıyorum

Bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde kalabalık ve gürültülü ortamda tabi ki de istediğim şeyi bulabileceğimi düşünmüyordum. Buradaki insanların yarısının bakışları üstümüzdeydi, hangisi olduğunu nereden bilebilirdim ki?

Mina: Sapık mısın? (00.15)

053**: Seni tanıyan her insan sapık mı oluyor?

Beni Kendinden KurtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin