'1' Gidecek başka bir yerim yok

32.3K 1.3K 486
                                    

분위기

Profesyonel bir yazar değilim. Yanlışlarım varsa kusura bakmayın lütfen.

Okurken sinir olabilirsiniz. Pişman olmamak için şimdiden uyarıyorum.

Ve buraya seme kim uke kim yazacaksanız baştan okumayın.

İyi okumalar.

|Gidecek Başka Yerim Yok

Çırılçıplak ayaklarıyla biraz önce yağmış yağmurdan ıslak olan zemine basarak ıssız sokaklarda koşuyordu. Geçtiği yerlerde hiç bir yaşam belirtisi yoktu. Soğuktan teni soluklaşmış ve belirli yerleri kızarmıştı. İlk başta acıtsa da teni soğuğa alışmıştı. Üstünde ki yıpranmış kumaşlar koşmasını engelliyor ve sendeliyordu. Çıkmaz sokak olan yere denk gelmişti. Önüne çıkan ilk kapıya dayanarak tekmeleyip yumruk atıyordu.
Kapının bir an önce açılmasını diliyordu. Tek umudu ve kurtulma şansı, kapıyı her kimse o açacaktı ve hayatının kurtulacağına inanıyordu. Umut etmek esiz bir çocuğun tek şansıdır.
İçeriden gelen sesleri duyunca içinde ki heyecan artmıştı.

Kapının açılma sesi kulaklarına geldiğinde bir ışık süzmesi yayılmıştı aralıktan. Yüzünde ki tedirginlik ifadesi yayılıp küçük bir tebessüm ile kapıyı açan adama bakıyordu.
Yüzüne sıcak hava vururken önünde duran tişörtsüz bir adam vardı. Esmer vücudunu süsleyen köprücük kemiğinde bir dövme gözüküyordu. Gölge vurduğunda gözüken karın kaslarını görebiliyordu. Dağınık siyah saçları ne kadar gözlerini kapatsa da başını iki yana sallayıp saçlarını gözlerinin önünden çekmişti. Ağzından sarkan sigarayı iki parmağının arasına alıp dumanını dışarıya üflemişti. Rüzgar ile birlikte dağılırken yüzüne doğru vurmuştu. Kapının dışında titreyen ve ıslak yavru köpek gibi bakan çocuk, kocaman gözleriyle saf bir şekilde önündeki adama bakakalmıştı. Esmer teni parlıyordu ve bu onu daha etkileyici kılıyordu.

"Para mı istiyorsun?"
Ne dediğini umursamazca kalın sesine odaklanmıştı. Bir kaç saniye sonra cevap verdi. "D-dilenci değilim. Sadece yardım istiyorum. B- beni içeri alır mısın?" Adam kaşlarını çatmış ve etrafına göz gezdirmişti. Önündeki çocuğun soğuktan titrediğini fark etmişti.

"Evsizlere bakıcılık yapmıyorum, çocuk. Yetimhaneye git, ait olduğun yere."

Kapıyı kapatacakken ani bir şekilde eliyle engellemişti. "Ben oraya ait değilim. B-beni oradan aldılar. Sadece birilerinden kaçıyordum."

"Polise git o zaman."

"Olmaz! Beni oraya tekrar götürürler. Çok korkuyorum."

"Umurumda mı?"

"Özür dilerim. Hala peşimdeler ve... gidecek başka bir yerim yok."
Bir kaç saniye yine sessizlik olmuştu. Tekrar gözünü karanlık sokakta gezdirdi.
Derin bir nefes alıp verdi. Kafasını önünde ki çocuğa çevirip çenesini kasmıştı.

"Neden beni buluyorsunuz ki?"

Fiction için bir spotify listesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fiction için bir spotify listesi

Bulamayanlar özelden yazsın link atayım

𝐕𝐈𝐁𝐄  '' TaeGguk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin