17.

779 134 22
                                    

6SEPTEMBER2020
Haerin,

Dear Diary,

Berat dipukul..ringan dijinjing,
Pengen gue pukul itu anjing.

Jihyun dasar mak senah. Bodoh sial pompuan tu aku tendang dia tau lah. Dbeijen sesiapa ada buat perkhidmatan SANTAU ONLINE roger aku please.

Aku geram bodo dia tu. Bangkai betullah.

Tadi waktu aku ada dekat bilik persalinan. Baru lepas Pjk. Lepastu aku masuk je kelas tetiba je ada kecoh.

Nak tau sebab apa?

Babi betul minah tu. Dia tuduh aku curi dompet dia. AMENDE BABI.

Aku elok dekat bilik persalinan. Berlakon sial dia sambil nangis semua tu. Aku geram betullah.

Pastu semua dok sebok percaya dia. Bodoh! Aku takde dalam kelas kut tadi!

Then yiren yang geng dengan minah bangang tu cakap aku curi waktu pergi tandas tadi.

Palattao dia tu. Nasib aku menang waktu debat tadi. Heh ini bekas ahli politik lah. Nak debat? Mareyyyyyyy,

Tapi tulah aku sebenarnya senyap je. Sebab orang kata..kalau cakap pepanjang atau banyak sebenarnya dia orang yang tak berilmu.

So kita ni berilmu en, kita senyap je..chill.

Tapi takleh bla Jihyun gelabah sebab aku tenang. Sjsksks bodo tau gelabah aku sule pale tau ah.

Haechan dia tak datang tadi. Kalau tak lagi memekak mulut dia.

Lagipun cikgu takde kasi aku apa apa hukuman sebab takde bukti. And then Jihyun kena kelas denda sebab tuduh aku sesuka hati.

Dia menyalak camne pun end up menang dekat aku watpe an? So pape gaduh kita senyap je geng.

Tips dari Haerin. Macehhh.

Done-
Haerin comel pandai.

-------
Mengarut tahap aku debor isnin dah trial spm.

[C] 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒚 𝑺𝒖𝒏𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 | 해찬 [Haechan]Where stories live. Discover now