2.

1.5K 180 58
                                    

" Haechan aku ulang untuk beratus kali baik kau pulangkan buku nota aku " ujar Haerin dengan suara penat.

Eh dia penat lah hadap mamat ni.

Ada juga kena sumpah jadi cicak nanti 😔.

Haechan hanya mengejek Haerin sahaja. Biadapnya mamat ni. Aku sule terkeluar otak separuh kau tu.

"Nak? Meh datang sini ambik hehehehe" sakat Haechan. Lidahnya dijelir. Aku potong lidah kau tau ah.

Haerin hanya jeling malas. Apa benda terencat sangat mamat ni. Sudahlah itu buku dia, apahal dia pula yang nak kena pergi sana ambil.

"Lantak kau ah beruk, malas aku layan" ujar Haerin.Kepalanya terus diletakkan diatas meja. Malas mahu melayan Haechan.

Benga betul.

"Yang kamu seruap beruk ni kenapa Haechan? Dah tak reti nak duduk tempat ke? Terkinja kinja, Pergi duduk tempat kamu sekarang!" Tegur Mrs,Lee iaitu guru Matematik kelas mereka.

Haechan pula terus mengelupur gerak ke tempatnya. Buku nota Haerin masih ditangannya.

Hampir 30minit mereka semua belajar, kini giliran untuk menjawab soalan soalan yang diberi oleh guru mereka.

" Haechan! Kamu ni kenapa ek? 1+1 pun kira pakai kalkulator ke?" Soal Mrs.Lee. Haechan hanya mengangukkan kepalanya sahaja.

"Wajib dan harus Cikgu kalau tak macam mana saya nak kira kisah cinta saya dan Haerin"  ujar Haechan dengan berlagak.

"Wuuuuuuu!!!"

"Achia chia chi-

Ppakk!!

"Kepala pungkoq kau ah setan" marah Haerin. Pemadam whiteboard dihadapannya itu segera dibaling kan kearah Haechan.

Headshot.

" ha cikgu tengok tu, dia nak goda saya " bahas Haechan.

Aku- 👁👄👁

Pale benga kau ah goda HAHAHAHAHA.

"Nampaknya awak ni perlu dibawa ke hospital lee donghyuck" Balas Mrs.Lee sambil menggelengkan kepalanya.

Gile punya budak.

----------------

Sorreh bosan. Enjoy❤️

[C] 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒚 𝑺𝒖𝒏𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 | 해찬 [Haechan]Where stories live. Discover now