28.

730 132 10
                                    

4OKTOBER2022
Haechan,

Dear diary,

Hai...Haerin takde, dia tengah siap siap. Jadi aku tolong sambung kan ye >3. Walaupun dah 2tahun. Maaf selama ini aku yang pegang buku dia. Jadi sebab itu dia tak sambung.

28/11/2020

Aku lamar Haerin. Dan dia terima.

4/10/2022

Bersamaan hari ini. Aku dengan dia bakal melangsungkan perkahwinan. Maaf aku tak pernah menulis diary.

Banyak juga Haerin kutuk aku dalam buku dia ni. Takpelah, disebabkan sayang. Aku biarkan aje. Hati perempuan...takde sapa pernah faham. Buku ajelah menjadi peneman dorang.

Thanks buku sebab selalu ada waktu Haerin susah dan senang. Even aku rasa kelakar bila dapat tau Haerin ni tulis Diary.

Before aku pulangkan semula buku ni kepada tuannya. Aku nak bagitahu something.

Haerin yah-...saya sayang awak tau. Terima kasih sebab tak pernah penat layan karenah saya dulu. Terima kasih kerana ada waktu ketika saya susah dan senang. Dan terima kasih lagi sekali kerana percaya pada saya untuk membimbing awak ke syurga. Saya harap kita berdua akan bersama hingga ke penghujungnya. Genggam tangan saya, dan jangan lepaskan walaupun ketika awak sedih. Percayalah saya sentiasa ada untuk awak selalu. Andai kata takdir memisahkan kita berdua. Percayalah yang saya tetap cintakan awak. Saya cintakan awak Haerin sampai Nafas saya yang terakhir. Saranghaee!!!

Done-
Haechan comel,

---
Merapu level dewa-

[C] 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒚 𝑺𝒖𝒏𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 | 해찬 [Haechan]Where stories live. Discover now