10SEPTEMBER2020
Haerin,Dear diary,
Aku tau benda ni macam tiba tiba tapi......
AKU SUKA HAECHAN
Ke
Bodo?
T-T
Nape aku tersuka mamat tu sia hiks. Dia tu dahlah perangai ahli neraka T-T.
Kejap baik, kejap jahat, kejap innocent, kejap macam kena percikan api neraka 😭✋🏻.
Blazer sekolah dia still ada dekat aku sksk bau minyak wangi dia astagfirullah
WANGI BODOOOOOOOOOOOOOO
Aku tercair tiber. By the way,
Jeno tau pasal ni hakshaks. Entah sejak bila mamat tu jadi bff aku. HAHAHAHAHAHA
Dia macam tiber tapi takpelah kita support.
Jeno adalah share kit pasal Haechan.
Sebab aku tanya 👁👄👁 , aku tau aku ni kena karma. Tapi takpe aku redho. Jeno cakap Haechan tak ada adik beradik tu perangai dia macam hanart.
Then Jihyun tu just kawan Haechan waktu dorang kecil tapi Jihyun dia pindah then Haechan tu pun macam dah malas.
Cakap pasal minah tu, dia tu an tak makan saman sia. Nak aku bebetul marah ke baru elok. Dasar telor.
Aku nak story ni. Aku rasa macam nak ambil pam tandas pastu pam muka dia semalam sksk.
Semalam Haechan pergi tandas, kau tau ak apa jadi? MINAH TU IKUT HAECHAN SIAL.
Woii HAECHAN NAK BERAK BODO KAU IKUT PAHAL!
nasib Haechan tu dia dah habis berak. Kalau tak separuh jalan je lah dia dapat teran HAHAHAHAHHAAH babi.
Then waktu sukan lah an, aku kena hantar baju rumah sukan Haechan dekat bilik persalinan. Mengada mamat tu aku sule tau ah. Pastu an Ada gak Jihyun.
Dia ingat ni kdrama ke bodo, gi memana ada dia. Dia ni jembalang ke. Pastu an sksksks dia macam nak cabul haechan.
HAHAHAHAHAHA aku bukan apa tapi kelakar ah. Jihyun cabul Haechan HAHAHAAHAH bodoh kelakar seal. Dia pergi peluk Haechan. Pastu sentuh sentuh.
Haerin triggered sat 👁👄👁
Tapi tu ah dia makan bucu loker. Haechan tolak dia apak kuat. Aku mampu enjoyed the drama.
Jaehyun join the chat-
Pastu Ha kau menangis terus Jihyun pft- Haechan dia ambil baju dekat aku then terus bla sambil tarik aku.
Taccod bodo aku tengok Haechan Marah. Hiks takpernah dia gitu.
Tak apalah padan muka minah tu. Pagi tadi dia takde. Kena gantung sekolah.
Aman hidup aku.
Sekian-
Done-
--------Hai cite merapu kembali.
YOU ARE READING
[C] 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒚 𝑺𝒖𝒏𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 | 해찬 [Haechan]
FanficBermusuhan diantara mereka berdua merupakan hal biasa. Tetapi adakah perasaan cinta juga turut serta ?? Bunga matahari / Sunflower yang membawa maksud 'kebahagiaan'. Dirinya merasa bahagia apabila bersama yang tercinta. Season 1 & 2 : complete.