Třeštila mi hlava, jako ještě nikdy. Když jsem mezi dveřmi zahlédla Alexe, musela jsem nasadit takový úsměv, za který by se nemusela stydět ani Hollywoodská star. Byla jsem ráda, že se o mě postaral.
,,Ahoj Nat, jak se cítíš?"
,,No, kdybych vypustila bolest hlavy, tak by to šlo."
,,Co ti Staci udělala?"
Najednou jsem nevěděla, co odpovědět. Nechtěla jsem Staci naprášit, ale skutečnost, že byl v tu chvíli Alex v koupelně a všechno slyšel, mě donutila říct pravdu.
,,Myslím, že vzteky na mě vzala popelník." začala jsem vstávat z lůžka.
,,Budu to muset nějak řešit, ale ne přes fízly."
Vlastně jsem jeho rozhodnutí chápala a zároveň jsem byla zvědavá, co bude následovat. Nechtěla jsem se s ní v klubu setkat a poslouchat její žárlivý kecy.
,,Kam jedeme?" zeptala jsem se, když jsme míjeli sjezd ke klubu.
,,Snad si nemyslíš, že bych tě vzal s otřesem mozku do kasína."
,,A kam mě vezeš?"
,,Ke mně."
Ta myšlenka, že následujících několik dnů budu u Alexe doma, mě silně znepokojovala a vzrušovala zároveň.
Bylo od něho fakt milý, že mě vzal k sobě a ještě mi sbalil pár věci. Zabydlela jsem se v pokoji pro hosty s výhledem na bazén. Bejvák měl dost slušný a dostatek finančních prostředků byl zjevný.
Ranní sluníčko dávalo jeho prosklenému obývacímu pokoji ještě více světla než odraz vodní hladiny z bazénu.
,,Objednal jsem pizzu, doufám že si dáš."
,,Jasně." zazubila jsem se a posadila se na pohovku.
,,Buď tady jako doma, když dostaneš hlad, něco si tu najdi. Dáš si džus?"
,,Jo díky."
,,Jahodový se sodovkou?"
Prudce jsem se na něj otočila.
,,Ty si to pamatuješ?" ukázala jsem palec nahoru.
Nic neřekl, jen se zlehka usmál.
První den byl vlastně téměř o ničem. Hned jak se najedl pádil do klubu a mě nechal spát. Prošla jsem si cely dům a jako poslední jsem se zastavila u jeho ložnice. Musela jsem být rudá jako rajče, když jsem vcházela. Ale zvědavost se nedala obalamutit. Jako první mě zaujaly fotky na zdi. Na několika jsem poznala jeho otce s nějakou ženou, možná Alexovou matkou. A na jiných se zase zubila brunetka a objímala se s ním.
Jeho ložnice byla jinak uklizená a prostorná. Sotva jsem se zamyslela nad tím, jak měkká musí být jeho obrovská postel, zaslechla jsem přijíždět auto. Venku už se setmělo a světla v domě začala jemně tvořit stíny.
,,Tak jak to šlo v klubu?"
,,Noo,..." posadil se do křesla a vytáhl svůj mobil z kapsy. ,,...nic moc."
,,Mluvil jsi se Staci?" opřela jsem se o kuchyňskou linku.
,,Ne, vyhýbala se mi. Mluvil jsem jen s Ralphem, co se stalo a jak to budeme řešit."
,,A?"
Podíval se na mě, nadzvedl ramena a dal mi najevo, že neví. Tím, co mi Staci provedla mi vlastně pomohla, abych mohla být s Alexem blíž.
Po návratu do pokoje jsem si na mobilu přečetla další omluvné smsky od Adama a nepřijatý hovor od otce mě silně šokoval. Nechtěla jsem s ním mluvit a vidět ho už vůbec ne.
Ráno jsem se převalovala na posteli a nemohla už v šest spát. Vstala jsem a rozhodla se připravit snídani. Když začala zlátnout cibulka na pánvi, ze schodů přibíhal Alex.
,,No tedy tady to voní. Jak ti je?" usmál se a mlsně kroužil po kuchyni.
,,Nemohla jsem spát."
,,Pěkně se ti to zabarvuje do fialova." podotkl k mé modřině na lícní kosti.
,,Jo teď to musí vypadat jako bys mě bil."
,,Tak hlavně nikam nechoď."
,,Co tu mám celý den dělat?"
,,Měla bys odpočívat a být v klidu na lůžku, tak jak ti to radil doktor."
,,Ale mě to nebaví."
,,Natali." okřikl mě jako malou holku.
Protočila jsem oči a nandala část obsahu pánvičky na talíř. Po snídani odjel do klubu a mně začala nuda.
Hlava mě sice ještě občas pobolívala, ale bylo to snesitelnější než ta šílená nuda, která tu panovala.
Hodiny ukazovaly desátou večerní, když jsem od bazénu, kde jsem si nořila nohy, uslyšela přijíždějící auto.
Čekala jsem až mě Alex najde. To netrvalo dlouho a zaslechla jsem cinkání klíčků těsně za mými zády. Zdál se mi naštvaný a rozladěný.
,,Ahoj, tak jak bylo?" zajímala jsem se.
,,Radši bych se nudil než řešil ty voloviny."
Posadil se na lehátko a skutečně vypadal utrápeně. Chtěla jsem ho rozveselit a navíc jsem umírala touhou se mu pověsit na rty.
,,Nezaplaveme si?"
Znuděně se na mě podíval a pak se postavil.
,,Dojdu se nahoru svlíknout."
Sundala jsem si župánek a vlezla do teplé průzračné vody. Během několika minut už odhazoval ručník na lehátko a pomalu vcházel dovnitř, kde mu voda objímala křivky.
Závan jeho parfému doplachtil až ke mně. Voněl zatraceně dobře a vypadal stejně tak. Připadala jsem si, jako bych ho viděla ve zpomaleném záběru.
Připlavala jsem blíž k němu a chytila ho za ruku. Hladina vody mi sahala k ramenům a jemu o něco níž. Přiblížila jsem se tak, až jsem cítila teplo jeho těla. Nevydržela jsem to nutkání ho vzít za krk a přitáhnout si ho blíž. Nechal se i políbit a obmotat si nohy kolem boků. Popadl mě ke schůdkům až jsem ucítila naráz do zad. Rozvázal mi vrchní díl plavek a odhodil jej za mě.
Nevydržel odolávat dlouho a naplnil celou dlaň mými prsy. Stiskl mezi své rty mé a chvíli jsem se zamyslela, jestli to, co mě tlačilo do boku byl opravdu jeho penis. Takhle rychle byl připravený na věc? Nemohla jsem tomu uvěřit.
,,Tohle mě zatraceně rajcuje." smyslně jsem zavrněla a začala ho masírovat přes plavky.
,,To se mnou děláš ty." dodal někdy mezi polibky a vzdechy.
,,Chci tě ochutnat."
Alex se trochu zarazil a odtáhl. Očividně přemýšlel, ale jeho představivost běžela na plné obrátky. Jeho pohled byl zataceně tak žhavý, že jsem s nepřerušovaným očním kontaktem sjížděla níž. Měla jsem bradu těsně nad hladinou, když jsem s nádechem zamířila pod vodu.
Vložila jsem si ho do úst a mrštně u toho pohybovala dlaní. Bez dechu jsem se opět vynořila, abych se nadechla a znovu zamířila pod hladinu.
Když už jsem to takhle dělala po několikáté, jeho zakloněná hlava naznačovala, že se mu to víc než líbilo. Zvýšila jsem tempo a přidala jazyk. Pokusila jsem se ho narvat co nejhlouběji do pusy, abych během okamžiku ucítila neznámé teplo na jazyku.
ČTEŠ
Životní prohra
RomanceKrásné Natálii se změní život v den, kdy její otec prohraje obrovskou částku v casínu a náhle se objeví i další, kterým její otec dluží. Když vytasí i zbraně, Natali pozná, že tentokrát už jde do tuhého. Majitel casína se po domluvě s jejím otcem ro...