Nečekal jsem, že bude mít z dárku takovou radost, že se mi tam rozbrečí. Nikdy jsem takovou radost nikomu nezpůsobil a měl jsem z toho fakt zvláštní pocit. Zamyslel jsem se dokonce nad tím, co říkal ten prcek. Že se na mě dívá, jako na Ferrari. To bylo k popukání. Nevšiml jsem si, že by se na mě dívala jinak než na ostatní.
Slyšel jsem, že je ve sprše a tak jsem se položil na postel a zavřel oči...
Nějak po půlnoci jsem se vzbudil. Všude v pokoji bylo zhasnuto, jen lampa mi svítila a to byl jasný důkaz, že tu za mnou byla. Navíc jsem byl přikrytý dekou.
Váhal jsem, zda se za ní mám vydat na pokoj nebo se na to vykašlat. Před časem bych vůbec neváhal a nechodil bych. Ta holka mě dostávala do prekérní situace. Nakonec mi to nedalo a zašel jsem za ní. Svítilo se u ní a tak jsem vešel.
Skládala si oblečení do skříně a na posteli měla stále položenou novou kabelku.
,,Chystáš se s ní i spát?" posadil jsem se na postel.
Leknutím málem nadskočila a musela se chytit za srdce.
,,Pro Krista, já jsem se tak lekla."
,,Promiň usnul jsem ani nevím jak a teď jsem se probral."
,,Já vím, byla jsem ti zhasnout."
,,A přikrýt " pousmála se. ,,Řekni mi, co myslel brácha tím Ferrari?"
Jakmile jsem dořekl ,,Ferrari" začala chytat jeho barvu.
,,Dělal si jen legraci."
,,To je škoda, myslel jsem, že jsem Ferrari."
,,Je pravda, že se mi Ferrari vždycky líbilo a ty se mi líbíš taky." zaculila se a začala si skládat tričko, abych neviděl, jak se zastyděla.
,,Tak to mě uklidnilo. Zítra ráno pojedeme něco koupit?"
,,Jsem ráda, že ti to nevadí."
,,Vždycky jsem chtěl mít bráchu."
,,O to nejde...víš, když jsem tě viděla poprvé, myslela jsem si, co jsi za arogantního blbečka."
,,Ani se radši neptej, co já." schoval jsem si vysmátý výraz do dlaní.
,,No co?" hodila po mě tílko.
,,Než jsi na mě promluvila, říkal jsem si, že jsi snad nejhezčí stvoření, co jsem kdy viděl."
Natálie se jemně usmívala s lehce nakloněnou hlavou na stranu. Bylo poznat, že nad něčím jistě přemýšlí.
,,To se hezky poslouchá."
,,Hele krásné stvoření, měla bys jít spát. Zítra nás čeká náročný den." vstal jsem.
,,Dneska se mnou nezůstaneš?" zůstala se na mě s vážnou tváří dívat.
Nadechl jsem se zhluboka a zavrtěl hlavou. Postavila se naproti mě a dala si ruce v bok. Čekal jsem, co mi poví, ale mlčela.
,,Tak dobrou."
,,A pusu na dobrou noc nedostanu?" zvedla jedno obočí a upřeně sledovala moji reakci
,,Tak pojď blíž." řekl jsem a usmál se.
,,Já? Ne ne ne, sluší se, aby jsi přišel ty za mnou."
,,Ty ji ode mě chceš, tak si pro ni pojď."
,,Víš co, když mi ji nechceš dát, tak si ji nech." řekla na truc a rozvázala si župánek, pod kterým se objevila bílá luxusní podprsenka s růžovými mašličkami.
Moc dobře věděla, co to se mnou provádělo a chtěla mě provokovat ještě víc. Sundala si ho celý a odhodila na postel.
Nestačil jsem potlačovat svoji reakci i erekci. Zhora mi přicházel signál : ,,Měj hrdost a nech ji ať přijde ona." a z dolní části mi přicházel mnohem silnější signál: ,,Vyser se na hrdost a podívej se na ty dudy."
,,Přeju dobrou noc." pošeptala sladce a odstrčila si přikrývku, aby si mohla lehnout.
,,To ses naučila kde?"
,,Co máš na mysli?" dělala, že neví a uculovala se.
,,Jak víš, že když si sundáš ten župánek, přiběhnu jako pejsek."
,,Jsem ráda, že vím, co na tebe platí, když chci abys tu zůstal."
,,Proč chceš, abych tu zůstával?"
,,Jsem sama ve velký posteli a bojím se tu."
,,Nepovídej." posadil jsem se znovu na postel a nemohl odtrhnout oči od jejích vnad.
,,A když vidím, jak se na mě díváš, chci tě mít tady." poklepala na místo vedle sebe.
,,Jak se na tebe dívám?"
Moc dobře jsme oba věděli, jak na ní zírám a podtrhla to tím, že mi poručila ukazováčkem, abych k ní přišel blíž.
Takže signál zdola vyhrál. Podívali jsme se jeden na druhého a udržovali oční kontakt. Natáhl jsem k ní prst, který zabloudil do rýhy mezi jejími prsy.
Jak já jsem na sebe byl naštvanej, že jsem tak lehce podlehl. Vyzkoušela na mě první věc, která ji napadla a ona fungovala. Byla vážně dobrá, musel jsem uznat nebo já byl fakt blbej.
Klekla si na všechny čtyři a zhoupla se nade mě. Nemohl jsem to vydržet a tak jsem jí povalil vedle sebe a začal líbat. Hlasitě se mi smála a tiskla si mě k sobě.
Dnešní noc bude dlouhá a navíc se jen tak nedostanu z její postele...
ČTEŠ
Životní prohra
RomanceKrásné Natálii se změní život v den, kdy její otec prohraje obrovskou částku v casínu a náhle se objeví i další, kterým její otec dluží. Když vytasí i zbraně, Natali pozná, že tentokrát už jde do tuhého. Majitel casína se po domluvě s jejím otcem ro...