6.BÖLÜM - BELALAR AŞKINA

6.4K 642 71
                                    

Bölüm geciktiği için kendimi cezalandırdım, sizi ödüllendirdim ve iki bölüm hazırladım :)

***


Çınar bir kızına bir de onu kollarına hapsetmiş olan Aykut'a şaşkınlıkla bakıyordu. "Kızım? Aykut? Lan burada neler oluyor?" dedi inanamayarak. "Bu ne hal?"


Kız dudaklarını büzdü, "Babacığım, bu adam beni düşürdü, sonra da üstüme çıkıp beni darp etti."


Aykut yutkundu, "Ne darp edeceğim kızım ben seni?" Çınar'a döndü, "Yok öyle bir şey Çınar bey. Bunun ben sinsi sinsi duvara çıktığını görünce, hırsız sandım, yakaladım. Nereden bileyim ben kızınız olduğunu." -Allah da belasını verdi zaten! Tesadüfün böylesine...


"Darp etti beni baba!"


"Lan başıma bela mısın kızım sen-" cümlesini duyan Çınar'ın gözleri kocaman açılırken Ecem Aykut'a bakıp başını 'bittin sen' der gibi salladı ve eliyle 'bir' yapıp, dudaklarıyla da sayıyı söyledi.


Çınar kendine gelince derin bir nefes aldı ve sonrasında da gürledi, "Yok! Değil başına bir şey! Hadi git yoluna. Hırsız falan değil, baş belası hiç değil, hatta ve hatta kız bile değil! Sen bu gece Ece'yi görmedin, Ece de seni görmedi! Şu anlar hiç yaşanmadı."


"Bencede harika olur, iyi geceler," dedi Aykut adama gülümseyerek.


Genç adam ilerideki aracına binip giderken Çınar da eve girmek için arkasını döndüğünde ona sırıtarak bakan karısını ve Ecem'i gördü.


"Ne?" diye çıkıştı ikiliye.


Karısı "Neyseki birini sevdin," deyip küçük bir kahkaha atarak eve doğru yürürken Ecem sırıtıyordu. Ece ise üçlüyü çoktan bırakıp odasına çıkmıştı bile. Sırtı çok ağrımıştı yoksa babasının şerrinden kaçmamıştı o.


Çınar dehşetle peşlerinden koştu, "Bir dakika bir dakika! Ben insan olarak sevdim. Başka sıfatlar yükleme rica ediyorum." Sonra birden bahçenin ortasında gürledi, "Bana bakın siz iki cadı damat falan istemiyorum ben tamam mı?"


Ecem odasına çıkarken, "Artık çok babacığım," demişti gülerek.


*

Çınar kaçan kızının peşinden odasına gittiğinde Ece yatağa girmiş, gözlerini yummuştu. "Uyumadığını biliyorum en minik kaçak fare! Aç gözlerini."


Ece başını sağa sola sallayıp, "Uykumu kaçırma babacık, sonra uyuyamam."


Arkalarından Eva da gelmişti, "Çınar sabah sakin kafayla mı konuşsan?"


Çınar alayla kahkaha attı, "Benim iki birbirinden değişik kızlarım ve bir tane de canına susayıp, ta Mardinlere kız görmeye giden bir oğlum varken, sakin falan olamam Eva!"


"Anne yanlış yerden girdin! Azıcık anneannemi örnek al. Sabahı bırak, geceye gel."


Çınar dehşetle döndü kızına, "Kalk seni kaçak! Gece gece ne işin vardı sokaklarda?"


"Hep cevabını bildiği soruları soruyor ya." Konuşurken gözlerini hiç açmıyordu. Yok yok bu kaçma politikası değildi (!), uykusu kaçmasın diye yaptığı bir eylemdi.

VEDA BUSESİ * MASAL SERİSİ IV - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin