24. BÖLÜM - SON ÖPÜCÜK

4.7K 611 269
                                    

Eşime sonsuz teşekkürlerimle... 🤭❤️😉

Beni yıkan yapılan oyun değildi…

Benim seni aldatacak olmama inanmandı.

Sen benden gitme sevgilim…

Çünkü sana dönmeyecek olan artık benim…

💔💔💔

Cem koltukta oturmuş kadının çıktığı kapıya bakıyordu. Ne olmuştu aklı almıyordu. Aklı şuan hiçbir şeyi kavrayamıyordu. Sonra gözüne yerdeki telefon çarpınca, hemen eğilip aldı. Ne demişti ‘yazışmaları gördüm’ mü? Hemen açtı telefonunu. Zaten Buse’nin baktığı ekran açıktı. Gördüğü şeylerle önce şok geçirdi, sonra da gülme krizine girdi.

“Gerçekten buna mı inandı bu kız?” başını sağa sola salladı. “Aptalsın Buse, kocaman bir aptalsın! Lan bende bir şey sandım!” Hemen yukarı çıkıp, üstünü giyinerek anahtarını da alıp evden ayrıldı.

“Neredesin acaba Buse? Bu saçmalığa inandığına inanamıyorum şuan!” sağa-sola sinyal vermeden, tüm trafik kurallarını ihlal ederek hızla Boran’ın evine sürüyordu. Gidebileceği başka bir yer gelmiyordu aklına. “İnşallah ailene saçma sapan şeyler anlatmazsın güzelim!”

***

“Kızım ne demek boşanıyorum!” diye bağırdı Yaz. “Çocuk oyuncağı mı bu? Sizin bir bebeğiniz var. Öyle dinlemeden, etmeden boşanılır mı?”

Boran kızının elini tuttu, “Bizde bir kızımızı dinleyelim Yaz. Boşanacağım diyorsa muhakkak geçerli bir sebebi vardır.”

“Tabi sana da gün doğdu değil mi Boran bey!”

Boran karısına kaşlarını çatıp, “Ne demek istiyorsun Yaz?” diye sordu. “Ben sadece dinleyelim önce dedim. Kızımın yuvasının yıkılmasını isteyecek kadar gözüm dönmedi.”

“Beni aldatmış!” dedi Buse ve ikisinin tartışmasını bıçak gibi kesmişti.

“Nasıl? Ne dedin sen?” Yaz şaşkındı. “Ne demek aldatmış?”

“Aldatmış. Yazışmaları gördüm anne. Ahu diye bir kadınla yazışmış.” Yüzünü buruşturdu, “Kadın ona saçma sapan fotoğraflarını atmış.”

Boran sinirle güldü, “Bak o adam edepsizin teki, damat olarak da zerre sevmiyorum, seninle sapkın bir ilişkinin içinde ama… Seni asla aldatmaz. Buna ben bile inanmam.”

Buse sinir ve şaşkınlıkla baktı babasına, “Baba gözümle gördüm diyorum yazışmaları!”

“Ben o adamı bir kadınla yatakta çırılçıplak görsem bile inanmam! Altında başka bir şey ararım -ki eminim bu da öyle bir şeydir. Çünkü o Çınar Soylu’nun oğlu.”

“Ben gördüğüme inanıyorum. Ne yani sapkının biri mi yapacak? Size kadının yazışmalarını sadece gördüm demiyorum. Cem de cevap vermiş. Sosyal medya falan olsa hadi biri şifresini kırıp yapmıştır dersin. Ama bu kendi numarası, kendi telefonu. Telefonu kimin eline geçti de yaptı bunu? Üstelik kim bu kadar şeytanca bir şeyi neden yapsın?”

VEDA BUSESİ * MASAL SERİSİ IV - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin