Dziś razem z Nikiem i Jasonem wracamy do Riverdale. Szczerze to się cieszę bo mam wyjaśnioną sprawę z Jasonem. Spotkam się z dziewczynami i może pójdziemy na jakieś zakupy. Pytałam Nika i zgodził się żebym powiedziała dziewczynom całą prawdę. Chcę trochę z tym poczekać ale pewnie zaproszę je na nockę i wtedy im powiem. Nie chce ich wystraszyć ale nie mogę dłużej czekać. Gdy dotarliśmy już do domu byłam szczęśliwa. Jutro szkoła i spotkanie z przyjaciółkami. Następnego dnia gdy wstałam ubrałam się i ruszyłam do samochodu żeby szybko dostać się do szkoły. Gdy podjechałam pod szkołę wszystkie pary oczu były skierowane na mnie. Dość długo mnie nie było a ludzie już plotki pewnie nasiali. Ludzie już tacy są. Przed szkołą zobaczyłam dziewczyny które machały w moją stronę. Bałam się podejść bo tak szybko wyjechałam bez słowa no ale muszę im powiedzieć przecież nie będę ich unikać to nie w moim stylu. Gdy już zbliżam się do nich szeroko się uśmiechają.
- Hej - mówię niepewnie.
- Cześć. - odpowiadają przytulając mnie.
- Przepraszam że wyjechałam bez słowa. - mówię.
- Wiemy że musiałaś przemyśleć parę spraw. - mówi Vi.
- Skąd ? - pytam.
- Twój brat nam powiedział. - odpowiada Betty.
- O to wszystko jasne. - mówię.
- Ważne że już wróciłaś. - mówi Betty.
- To co idziemy na lekcje? - pytam.
- Aż tak stęskniłaś się za szkołą? - pyta Vi.
- Bardziej za wami ale za szkołą też. - odpowiadam.
- My też się stęskniłyśmy za tobą. - mówi Vi.
- To chodźmy . - mówię.
- Ej chyba ktoś cię woła. - mówi Betty.
Odwracamy się a ja zastygam w miejscu. Biegnie Jason . Kurde a ja nie powiedziałam dziewczynom o tym że jesteśmy razem.
- Czemu nie czkałaś na mnie ? - pyta zdyszany.
- Nic nie pisałeś. - odpowiadam.
- Chciałem się tylko przywitać z moją dziewczyną. - mówi.
- Dziewczyną?! - pytają dziewczyny.
- Tak dziewczyną . - odpowiada przyciągając mnie do siebie.
- Od kiedy? - pytają.
- Od 3 dni. - odpowiada chłopak.
- No to nieźle. - mówi Betty.
- Dziś się dopiero pierwszy raz widzimy dlatego wam jeszcze nie powiedziałam.
- Spokojnie przecież nic się nie stało. - mówi Vi.
- No to ja spadam na trening widzimy się po szkole. - powiedział Jason całując mnie na pożegnanie .
- Dobra to ty przyjedziesz do mnie czy ja do ciebie. - pytam
- U ciebie nie chce żebyś się wystraszyła moich potwornych rodziców. - odpowiada.
- Dobra to widzimy się u mnie. - mówię.
- Widzimy się także na biologii kochanie. - mówi.
- Oczywiście a teraz ja idę na historię a ty na trening.
- To pa.
- Pa
Dziewczyny się do mnie uśmiechały. Oczywiście odwzajemniłam uśmiech.
- To jednak się ułożyło. Co? - pyta Vi.
- Tak i bardzo się z tego cieszę. - mówię.
- Widać że promieniejesz. - mówi Betty.
No i mamy kolejny rozdział. Jak się podoba? Rozdziały będą się pojawiać w każdą niedzielę. Chce skończyć moje zaczęte prace ponieważ chce zacząć coś nowego.
Edit : Tu też prawie nic.
Pozdrawiam Wiktoliaaa 🌼
CZYTASZ
Riverdale and The Originals
Fiksi RemajaNiklaus przeprowadza się wraz z siostrą bliźniaczką i córką do małego miasteczka Riverdale. Carla zaczyna poznawać miasteczko. Później na swojej drodze spotyka rudowłosego chłopaka o imieniu Jason.