Saatlerdir dans eden üçlü, sonunda biraz mola vermeye karar vererek müziği kapattılar.
İlk kendini yere atan Hyunjin çoktan söylenmeye başlarken Felix ve Minho da , Hyunjin'in yanında yerini almışlardı. Tam üç buçuk saattir aralıksız dans ediyorlardı , yakın zamanda bir dünya turuna çıkacaklardı bu yüzden de birkaç haftadır sürekli şirkete gelip prova yapıyorlardı."Hyung bugünlük bu kadar yetmez mi?
Yeterince çalıştık bugün bence, üstelik öğleden sonra grupça provamız var ondan önce bir şeyler yiyip biraz dinlenelim hm?"Hyunjin , söz konusu dans olunca Minho'nun ne kadar mükemmelliyetçi olduğunu biliyordu . Saatlerdir aynı kareografi üzerinde çalışıp durmuşlardı ve eğer Felix de Hyunjin'e katılıp yorulduğunu söylemeseydi Minho'nun, grup ile olan provaları başlayana kadar hiç durmadan dans etmeye devam edeceğini biliyordu . Bu yüzden Felix'e minnettardı çünkü pestili çıkmıştı , üstelik kurt gibi de acıkmıştı.
"Pekâlâ , şirkette mi yiyelim yoksa dışarıdan mı söyleyelim? Ne yemek istersiniz?"
Minho,en büyükleri olduğu ve saatlerdir hiç mola vermeden onları dans etmeye zorladığı için biraz suçluluk hissederek çekinerek sordu. Aslında kendisi pek yorulmamıştı ama Hyunjin ve Felix'in yorulduğunu hesap edebilmeli ve onlara dinlenmek isteyip istemediklerini sormalıydı , üstelik sabah yurttan çıkarken ikisi de uykudan zar zor uyanmış neredeyse hiçbir şey de yememişlerdi . Bu yüzden Minho kendisini suçlu hissetti fakat dünya turuna çıkacakları için son zamanlarda biraz telaşlıydı. Her şeyin kusursuz olmasını istiyordu ,bu yüzden de pratikleri biraz sıkı tutuyordu. Çünkü ona göre mükemmel olmak şarttı ve mükemmel olmak için de pratik yapmak...
" Benim için fark etmez ."
Felix ,her zaman herkese uyum sağlayan biriydi . Nerede ne yediğinin de pek önemi yoktu onun için, yalnızca karnını doyurmaktı bütün mesele o kadar.
"Tavuk !
Tavuk yiyelimmm. Lütfenn~ "İkili, aegyo yapan Hyunjin'e şaşırarak baktılar çünkü normalde Hyunjin bunu yapmaktan nefret ederdi .
"Felixie ,az önce benim gördüğümü sen de gördün mü yoksa gözlerim açıkken kabus görmeye mi başladım?"
"Hyung... sanırım senin gördüğün kabusun aynısını ben de gördüm az önce."
İkili kahkaha atmaya başlarken ,Hyunjin onlara göz devirerek ayağa kalktı.
"Ha ha ha , yeterince eğlendiyseniz o koca kıçınızı kaldırın da çıkalım. Şirkete gelirken görmüştüm, bir kaç sokak ileride yeni bir yer açılmış ayrıca menejer hyung oranın tavuklarının çok güzel olduğunu söyledi. Oraya gidelim."
∆∆
"Immm canım ekmek istiyor,ama fırında hiç bebek ekmek kalmamış bu yüzden seni yiyebilir miyim Jeongin-ah?"
Seungmin,pratikleri bitince maknae ile uğraşmaya başladı. Bu onun en büyük eğlencesiydi, Jeongin'i sinir etmek ona göre dünyanın en zevkli şeyiydi ve Jeongin sinirlenince tam bir bebek oluyordu , gerçi sinirlenmeyince de öyleydi ama...
"Hayırr,bebek ekmekler yenilmez Seungmin hyung."
"Ama çok açımm lütfen birazcık yememe izin ver~"
"Changbin hyung beni kurtar!"
En küçükleri , sürekli kendisini yemeye çalışan tuhaf (?)hyungundan kaçmaya çalışırken odanın içinde koşuşturup duruyordu.
Canını kurtarmak için Changbin'e doğru son hızda koşarken aniden karşısına çıkan Minho 'ya çarparak koşmaya devam etti.
Eğer durursa Minho tarafından öldürülebilirdi -ki bu Seungmin'in onu yemesinden çok daha kötüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanfictionellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122