Bab 32 (18 SX)

3.5K 151 10
                                    

TW: Sexual harassment and underage harassment

2012

"Aku balik rumah kejap lagi ni. Nak ikut?" Soalan biasa daripada Tony. Dan jawapan daripada aku pun sama je. Of course I have to say yes.

Dia melipatkan baju aku kesemuanya dan masukkan dalam beg sekali dengan dia. Aku pula baring menongkat dagu menghadapnya.

"What's that look for?"

"Nothing. Just looking at how cute my boyfriend is."

"Gelinya."

"So tak sukalah eh?"

"I didn't say no, though."

Aku bangun sedikit dan mencium pipinya. Comel sangat rasa nak makan je Tony ni. Dia juga macam nak baham saja aku whenever he has chance.

Memandangkan Papa dia ada urgent meeting jadinya kami balik ke rumah dia naik teksi. Punyalah kaya sampaikan nak balik ke rumah dia dari sekolah naik teksi saja. Tapi c'mon, mak dia doktor kut so apa yang peliknya?

Sampai saja di rumah, kami terus berbaring di dalam biliknya macam kan penat sangat belajar kat sekolah tu. To be honest, it is. Tiring emotionally and mentally.

"Syahid..."

"What?"

"Nak cium boleh? I'm sorry. I don't want to be that kind of boyfriend who the only thing they know is..."

Aku menciumnya untuk mendiamkan dia dari bercakap benda mengarut. Aku memainkan rambutnya sebelum mencium bibirnya sekali lagi. Dia tersenyum malu.

"Who would've thought one of the nerdiest boy in the school dah tak virgin and dapat kiss on daily basis?" Aku mengusiknya.

"Janganlah cakap macam tu." Dia menampar bahuku. "Can I have it?"

"Have what?"

"Down there. Mama and Papa tak ada. Boleh?"

Aku terus buka seluar aku dan tarik kepalanya menuju ke arah batangku. Dia memasukkannya ke dalam mulutnya membuatkan aku terus menjerit kuat.

"Tony, sedap... dalam lagi, Tony. Aaaah sedap!"

Dia siap jilat lagi lubang hujung tu buatkan aku lagi nak menjerit masa tu. Sampaikan dekat setengah jam tu, aku pun klimaks sebelum aku memancutkan kesemuanya di atas dadanya.

Habis dari itu, kami berdua terlena di atas katilnya. Bangun pun sebab Aunty Farrah kejut dan ajak kami semua makan luar sahaja. Of courselah kami berdua suka.

Cumanya aku perasan sesuatu. Di leher Tony ada kesan lovebite. Oh my God, what the fuck have I done?

"Farrah, I think our son dah ada girlfriend." Semasa dinner di luar itu, Uncle Adam membuka topik.

"What do you mean?" Aunty Farrah masih confuse.

"Look at his neck. That's new."

Aunty Farrah memandang leher Tony sebelum mukanya bertukar berang. Merah padam mukanya ketika itu.

"Antonio, what did I tell you about don't have any relationship when you are still studying?"

"Chill, Mama. It doesn't affect me langsung. I'm doing good in my studies."

"So you admitted it? Okay, who taught you to went against me? Is it you?" Aunty Farrah mengacukan garpu ke arah aku. "I always know you're a bad influence."

"Hey, Farrah. What's the fuss? What's wrong with our son having a relationship?"

"He's studying, Adam."

"Habis masa you kenal I dulu, weren't we students back then? What bullshit are you trying to explain here, Farrah?"

"You guys fucked, didn't you?" Aunty Farrah attack Tony lagi. Makin teruk dia ni.

"Farrah, enough. He's just a boy trying to make the fullest of his life."

Aunty Farrah diam semula tapi sempat dia menjeling ke arah aku. Aku rasa kalau dia tahu yang aku the one yang tinggalkan kat situ, mahu terbalik meja kat kedai makan ni. At this point, Aunty Farrah is scarier than anything pada aku.

Perjalananan pulang ke rumah agak awkward tapi bila saja naik kereta dengan dorang ni semua tak awkward. Cuma adalah Uncle Adam berborak dengan Aunty Farrah sikit. Sikit jelah pun tapi.

Setibanya di rumah, Tony terus naik ke bilik dan aku pula, Uncle Adam ajak tengok bola dulu. Aku pun, menganggap dia itu father figure, ikutkan saja.

Tapi aku pelik apabila dia sanggup berboxer sahaja di depan aku menonton TV. Yes, his physique is admirable tapi aku kawan anak dia kut. Shouldn't he be ashamed a little bit?

"Siapa girlfriend Tony, Syahid?"

"Oh, saya tak tahu."

"Tak tahu ke tak ada?"

"Huh. Saya tak faham."

"How was my son? Was it good?"

"Apa Uncle tanya ni?"

"With his attitude and mannerism, Syahid, it's impossible for him to land a girl who will to leave him a lovebite. So yeah, how was him? Who else could have been his boyfriend other than you, right?"

Aku awkwardly terus bangun dan pergi ke dapur. Of all places, kebodohan aku pergi ke dapur. Ya, aku dahaga tapi kat bilik atas ada je Coway.

Aku menggigil satu badan. Is this anxiety attack?

Kemudian aku merasakan ada nafas di tengkukku sebelum satu genggaman tiba di batangku. Menggigil satu tubuh aku dibuatnya.

"They were right when they say Singaporeans are hot." Suara Uncle Adam. Aku dah menitiskan air mata sedikit. Genggamannya semakin kuat. "You like it, don't you?"

"Uncle, jangan..."

"And why not?" Dia mula mencium leher aku dan membawanya ke pipi. Dia turut menjilat leher dan dibawanya sampai ke bahy. "Hot talaga."

"Uncle..."

Dia memasukkan tangannya ke dalam seluar aku sebelum mula memainkannya. Tak payah cakaplah main apa. Sebelah tangannya lagi masuk ke dalam t-shirt aku dan mula menggentel nipple aku. Dan aku tak tahu kenapa aku tak boleh react apa-apa langsung?!

Kaki aku macam terpaku pada lantai dan tangan aku membeku. Sejuk dan mengeras.

"Sedap kan, Sayang? Sedap tak?" Dia mengocokkan batang aku lebih laju. Yes, it was hard because of the blood circulation and not because I'm turned on. Aku blur sekarang!

Aku benci diri aku. Aku benci on the fact that I actually let that guy made me cum that time. Aku terus menolak tangannya ke tepi dan naik ke atas bilik Tony dan melihat dia sedang mengulangkaji. Tanpa mempedulikan dia, aku terus naik ke atas katil dan tidur menutup muka.

"Kau okey?" Aku rasa bahuku disentuh.

"Aku mengantuk."

"Oh, okey. Nak aku..."

"No, thanks." For whatever it is, no. Aku tak boleh tengok pun muka dia sekarang. He resembles his dad and now I'm scared of his dad. How can someone you love and hate for time being have the same facial features?

I've been strong all this time and this time, aku takut. Aku takut sangat. Seorang Syahid Zachariah takut.

Aku takut dengan diri aku juga sekarang ni.
---------------

If you guys think this chapter is so graphic and it triggers me, I am very sorry and I advice not to read next chapter because it would be very graphic too. My prayers go with all the victims. You guys are strong.

And seems like we actually have a potential (last chapter dapat 88 votes ya) so why not try 80 votes for next chapter?

See yalls soon ehek!

Lelaki Harum Sundal MalamWhere stories live. Discover now