Bab 33 (18SX)

3.3K 139 13
                                    

TW: Violent sexual harassment and underage

2012

Keesokkan harinya itu, aku masih ketakutan. Aku tak pasti samada Tony sedar akan hal ini atau tidak tapi aku seboleh-bolehnya tak mahu dia tahu. Bagi aku, lagi besar masalah kalau dia tahu daripada dia tak tahu.

Aku cuba untuk mengelakkan sebarang interaksi mata dengan Uncle Adam. Pandangan mata yang dia ada itu cukup untuk membuatkan aku menggeletar seluruh badan.

"Syah..." Tony menegurku petang itu. "You don't look good."

"Entahlah. Macam nak demam." I am.

"Oh, ya ke? Nak pergi klinik tak?"

"No need."

"Kalau nak, aku boleh tanyakan Papa..."

"No! Seriously! I don't need to." Aku terus membentak di hadapannya.

"God, chill. Sorry."

No need to be sorry, Tony. It's barely your fault. Bapak kau tu!

Semasa makan malam, oh ya rumah ni kalau dinner kat rumah, dorang makan pukul enam setengah. Awal gila kan?!

Tapi bukan itu concern aku pada ketika itu. Concern aku melebihi itu.

"Antonio, Mama dah setkan time dengan tutor tu. I'm sending you to her house tonight for private tutoring."

Aku dan Tony terus memandang ibunya tepat. Aku tak risaukan hal itu sebaliknya aku risaukan tentang aku dan Uncle Adam. Aku nampak Uncle Adam sudah mengulum senyum penuh maksud tersembunyi.

"Syahid can come right?" Mendengar soalan Tony itu, aku rasa nak peluk dia semahu-mahunya.

"Is he gonna pay? This is the best tutor in town, Tony. I need to make prior reservation." Can Aunty Farrah like chill?!

"Lama ke you nanti, Farrah?"

"Lepas hantar dia, I baliklah. Then we both pergilah ambik dia balik. Rumah dia kat kondo depan sana tu je."

Mendengarkan itu, aku sedikit lega. Maknanya Uncle Adam tidak ada masa untuk melakukan apa-apa.

Malam itu, selepas maghrib macam tu, Aunty Farrah pun keluar dengan Tony. Aku pun siap mandi semua then terus kunci pintu bilik dan duduk memerap dalam bilik. Aku pakai tank top putih aku dan boxer sahaja sebab well, dah malam kut.

Cuma kalau aku tahu, I shouldn't have worn that.

Dalam pukul lapan lebih macam tu, aku rasa macam nak terkencing so aku guna sajalah tandas dalam bilik Tony ni. Mujurlah pun kalau tak, tak ke naya aku nak bertembung dengan Uncle Adam.

Habis kencing, aku baring meniarap atas katil sebelum mula membuat homework maksud aku, meniru homework Tony. Sehinggalah aku rasa kaki aku dipegang seseorang.

"Uncle Adam!" Itu yang terpacul dari mulut aku sebaik aku berpusing. "Uncle, please jangan, Uncle. Kalau Aunty balik..."

"Farrah pergi minum dengan kawan-kawan dia. Kau betul rasa setakat kunci pintu bilik dalam rumah aku akan halang aku ke?" Dia meletakkan tangannya di atas peha aku.

"Uncle, saya kawan Tony, Uncle..."

"Woi bodoh! Kau ingat aku tak tahu ke anak aku tu gay? Sekarang ni kau nak bagi ke tak?"

"Uncle, saya tak nak."

Dia terus naik ke atas katil dan merentap tank top aku membuatkannya tercarik sedikit. Dia yang sememangnya sudah tidak berbaju dari tadi kemudiannya mengunci aku sebelum menggomol pipiku rakus.

"Ah, sedapnya budak sekolah!"

Dia mencengkam dada aku dan aku benci apabila batangku mula ereksi apabila dia melakukannya.

"Haa tu keras tu. Kau suka kan?"

"Uncle, jangan, Uncle..." Aku tak sedar yang aku sedang menangis.

"Kisah apa?! Aku nak kau." Dia terus buka seluar aku dan masukkan tiga jarinya ke dalam lubang dubur aku.

"ARGHHH SAKIT UNCLE!!!"

"Apa dia? Sedap?"

"Sakit, Uncle..."

Aku dapat merasakan satu batang daging hangat di luar dubur aku sebelum ianya dilincirkan dengan air liur dan ditujahnya aku dengannya. Terus aku menjerit meraung sekuat-kuatnya.

"Aaaaah sakit!"

Aku tak mahu ceritakan lebih lanjut. It is too pain for me to even think about it. Cukuplah korang tahu what was happening between both of us. I mean at least, what happened to me.

Aku terpaksa layan nafsu binatang Uncle Adam itu sampaikan tiga round dia lepaskan benih dia dalam mulut aku. Aku even tersedak kut masa tu. Habis saja itu, dia tinggalkan aku dalam bilik atas katil seorang diri menangis.

Aku gagahkan diri menuju ke bilik air sampai aku perasan yang ada darah mengalir di peha aku dari belakang. Aku terasa perit yang amat sangat di celah dubur aku ketika itu.

Tekakku juga terasa bergelora. Aku memuntahkan isi perutku termasuk air mani seliter Uncle Adam tadi ke dalam lubang tandas sebelum aku terlepek di sebelah mangkuk tandas duduk itu. Dada dan perutku terasa sakit. Ada kesan lebam aku dapati di bahuku dan pipiku terasa bengkak.

With all of this being mentioned, korang kejam kalau minta aku ceritakan in details what was happening. Aku tak relakan apa yang berlaku. Aku dapat rasakan batang aku juga kekejangan kerana ejakulasi paksa yang dilakukan oleh Uncle Adam.

Tuhan, aku tahu selama ini aku jauh dari Kau tapi Kau kurangkanlah sedikit sakit yang aku rasakan setakat ini. Kenapa begini sekali yang Kau uji aku ni?

Aku muntah lagi sehinggakan aku rasa dadaku bagai nak pecah.

Mati sajalah kalau begini rasa sakitnya. Mataku berpinar.

Semasa aku berjalan, memang aku terasa peha aku terasa seperti dicengkam dengan besi panas. No, I wasn't enjoying what happened at all.

Aku naik ke atas katil dan aku tak sedar yang aku sudah terlelap. Cuma yang aku tahu, apabila aku buka mata, aku tidak lagi di atas katil Tony sebaliknya di katil hospital. Di hadapan aku, berdirinya Tony dan Uncle Adam. Melihat saja dia, aku rasa nak menjerit.

"Temperature badan kau 39 celcius. Kami hantarkan kau ke hospital sini. Esok pagi Daddy kau sampai."

"Tony, pergi kat Mama. Biar Papa cakap kejap dengan Syahid."

Aku mendengarkan saja itu, terus aku pegang tangan Tony dan dia mulai keberatan untuk meninggalkan aku. Dia memandang wajah bapa iblisnya itu.

"Antonio..." Son of a bitch! "Pergi kat Mama."

Antonio tersenyum nipis kepada aku sebelum dia pergi meninggalkan aku bersama Papanya. Aku mengiring tapi sebab aku tersalah pusing, bahu aku tadi sakit.

Uncle Adam mendekat dengan aku sebelum mengelus rambut aku. Kemudian dia mencium dahi aku membuatkan air mata aku mengalir lagi.

"If you tell anyone about it, you don't want to know what I will do about it."

"Fuck you..." Aku mengucapkan itu kepadanya.

"Well I fucked you and it was good." Dia mengusap pipiku lagi. "Thank you, budak sekolah."

Sejak dari hari itu, aku tahu yang no one I should have believe. No one. I repeat, no one.
-----

This chapter is hard to write and I need to tone down a bit. It even took me four days to write.

Tak nak minta vote sebab tahu this chapter is scary. Sorry lambat update anyway!

Lelaki Harum Sundal MalamWhere stories live. Discover now