Bab 34

2.1K 135 12
                                    

2021

Ketika aku buat split di hadapan penonton dengan hanya memakai g-string, aku boleh dengar sorakan memekakkan di telinga aku. Dan jarang ya sorakan lebih kuat daripada penonton wanita. Told you girls love our ass, boys.

Aku mengambil setiap ringgit yang ditaburkan oleh penonton dan masukkan ke dalam poket seluar panjang yang telah dipakai semula. Aku memberikan flying kiss kepada mereka semua sebelum pergi ke belakang pentas.

Ketika aku sedang berehat dengan 100Plus di tangan, Mandy datang kepadaku dengan di sebelahnya berdiri seorang remaja lelaki berkemeja putih. Muka macam budak sekolah saja.

"Mandy, kan aku dah bilang jangan bawak budak underage masuk sini."

"Kepala but engkau! Dia ni datang nak mintak kerjalah."

"Barista dah penuh kan?"

"Dia bukan nak apply barista."

"Then? Cleaner kita prefer foreigner."

"Saya nak jadi dancer, bang."

Aku memandang budak itu atas bawah. Ragu-ragu dengan kredibiliti yang dia ada.

"Kau pernah menari ke before ni?"

"Pernah tapi tradisional jelah masa sekolah dulu..."

"Sorry. Istana Budaya bukan kat sini." Aku memintasnya.

"Tapi saya minat, bang. Saya memang minat nak menari macam Abang."

"Apa maksud kau menari macam aku?" Aku menyilang tangan ke dada. "Menari macam melacur?"

"Eh, bukan itu maksud saya, Bang..."

"Dah tu?"

Mandy mengundur sedikit. Matanya memandang aku tepat.

"Kau sedar tak kerja aku ni basically melacur jual maruah? Jaja badan sana sini."

Dia mendiam membatu.

"Kalau kau sanggup korbankan semua tu, well be my guest. Aku tengok muka kau macam budak baik. Tempat kau bukan kat sini. Pergi masjid sana tu jadi siak lagi bagus."

Aku mengangkat kaki dan pergi dari situ. Mandy mengejarku semula.

"Hoi, sundal. Kau ni cubalah cakap tu pakai otak sikit. Budak tu datang bukan main dengan niat baik kau pergi halau macam tu je."

"Macam mana kau tahu dia datang dengan niat baik? What if dia tu spy JAIS? Tak kantoi?"

"Kau ni bodohlah. Tadi dia cakap dengan aku yang dia kena cabul dengan warden asrama dia. Dia lari dari rumah anak yatim tu."

Dah 2021 dan masih ada lagi kes cabul di kalangan masyarakat kita. Aku hairan dengan manusia ni. Macam mana kau tidur knowing kau hancurkan hidup seseorang demi kote kau tu? Hidup kau bertuhankan apa? Air mani ke apa?!

Aku pandang budak itu daripada jauh. Kalau betul dia kena cabul, kenapa dia datang sini? Sini lubuk dosa kut.

"Syah, kasi chancelah. Budak lagi tu."

"Habis tu selagi namanya budak aku kena berlembut?"

"Bodohlah kau ni, jantan. Maksud aku, cuba kau letakkan diri kau kat tempat dia. Mesti kau pun helpless tak tahu nak pergi mana."

Ada point apa si pondan ni cakap. Dan ya, aku pernah berada di posisinya. Malah mungkin lebih teruk daripada itu.

Tanpa bersuara apa-apa kepada Mandy, aku terus kembali ke arah budak lelaki dan memandangnya berpeluk tubuh.

Lelaki Harum Sundal MalamWhere stories live. Discover now