من جَوون مُردم..خیلی جَوون

262 59 13
                                    

*واسه‌ی این پارت آهنگ های Baby Dont Cry از Exo و All Of Me از John Legend یا چانیول رو گوش کنین^^

با دردی که سراسر بدنم و تا توی مغز استخون هام حس میکردم، چشام، یهو تا ته باز شد و به سقف سفید بالای سرم زل زدم و سعی کردم با نفس نفس زدن، کمی هوا رو وارد ریه هام که برای اکسیژن التماس کرد، برسونم.

احساس میکردم خون توی رگهام خشک شده (امان از تجربه) و دیگ حتی نمیتونم انگشت کوچیکه پامم تکون بدم.

+به‌به آرتیستمون چشاش و باز کرد...فک کردیم مردی رفیق!

و صدای قهقه‌های آشناش توی گوشام پیچید.سعی کرد با بستن چشمام موقعیتم و آنالیز کنم..

به برق وصلم کردن...

هه...

احساس میکنم..من... جوون مرده‌م..
خیلی‌ جوون..
میگن..می میری وقتی‌ امید نداشته باشی‌..
آرزو نداشته باشی‌...آره دیگه..فک میکردم قراره خوشبخت باشم..آرزوهام و دنبال کنن..الآن چیزی واسم مونده؟

پوزخندی زدم ک با همون انحنایی که لبهام به خودش گرفت درد مثه ترکش های وحشی توی تمام بدنم سوختن..

وقتی‌ یک روز از خوابِ دیازپام زده ات بلند میشی و دنیا رو تار می‌‌بینی‌
وقتی‌ رویا‌هات چهار خونه می شن...

انگار زندگی‌ رو از پشتِ پنجره می‌‌بینی‌..

می میری وقتی‌ درد و درد و فقط درد و عذاب می‌شه صبحانه و ناهار و شامت:)

اگه هم ازین جهنم جزیره خلاص شم..برم پیش مشاوری که حداقل بخواد زخم های روحم و درمان کنه...برام ویتامین تجویز می کننه و آرام بخش..

به جایِ آفتاب
به جایِ آبیِ آسمون
به جایِ کمی‌ آغوش باز
به جایِ صحبت از پرنده
تازگیها کشف کرده‌م مثل من زیاد هستن

اونهایی که از روشنی جایی‌ که نشسته ان ظلم‌ها رو می‌بینن

تو می‌‌فهمی..باید حال الان من و بفهمی..
من الان دیوونه نیستم
من فقط جوون مرده‌م...خیلی جوون..

لعنتی...یعنی همین الان باید یه اهنگ جدید میزد بسرم.!؟
الان که توی این وضع لعنتی گیر افتادم باید فکر این باشم که با چه لحن و ریتم و بیتی این متن فی‌البداهه رو بخونم؟

وصف حالم و...

با سروصداهای اطرافم هوشیار تر شدم.صدای دستگاه ها، منده و مسخره بازی بادیگاردا..
صدای ناله و التماس های بچگونه...

سرم دیگه داره منفجر میشه.حتی نمیتونم گردنم و بچرخونم به اطراف و دوروبرم و رصد کنم.آهی از درد کشیدم و نگاهم و پایین روی بدنم دادم.

[ Black wine ] chanbaek - krisyeol - Sekaiyeol - KrischanbaekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz