Evrim

37 19 4
                                    

       Aslına bakarsanız insan sıradan bir varlık değildir. Sadece sıradanlığa inanan bir kültüre sahip. İnsanoğlu gerçekten mükemmel işler başarabilir ki aslında yapmıyor değil. Ama benim dediğim mükemmellik bina dikmek, hızlı araba yapmak, akıllı telefon geliştirmek falan değil. İnsan oğlu bedenen, ruhen ve zihnen evrimleşebilir, gelişebilir. Eğer isterse yapabilir. Şimdi örnekler vereceğim ve bu örnekleri her inançtan vermeye çalışacağım çünkü tek bakışlı herkesi aynı gören biri değilim öyle görmenizi de istemediğimden böyle yapacağım. Hz. Nuh zamanın da ki insanlar 1000 yıl civarı yaşarlarmış, Bundan 1000 yıl önce Hasan Sabbah'ın komutasında ki bir haşhaşi (veya fedai de diyebilirsiniz), Alamut Kalesi'ni kuşatan Büyük Selçuklu İmparatorluğunun kale civarlarında ki çadırlarının bulunduğu yere gidip o kadar askerin, korumanın arasından hiç bir kimseyi öldürmeden geçip dönemin Lideri Sultan Alp Arslan'ın çadırına girmiştir ve o uyurken hançer ile bir not bırakmıştır. Notta "Gitmezseniz bir daha ki sefere bu hançer kalbinde olacak" yazılıdır. Bu Büyük bir gizlilik. Nasıl olur da o kadar insanın arasından farkedilmeden ve kimse öldürülmeden geçip gider. Görünmez mi oldu yoksa yetenek mi? Yetenek olsa bile bu büyük bir şey. Diyebilirsiniz ki "Her insan farklı yeteneklere sahip onda da o varmış" bu yanlış. Tek o değil bütün haşhaşiler böyleydi. Yetenek kazanılabilir. 

      Azim ve Zamanın karşılığında yapamayacağınız şey yok. İnsan evrime açık bir varlıktır. Bu evrimi tetiklemek için 1900-2000 yılları arasında bir sürü proje yapılmıştır ve çoğu "bizim bildiğimiz kadarıyla" başarısız olmuştur. O kadar zamanı serveti emeği bir boşa mı harcadılar sizce? Bence hayır. Onlar da biliyorlardı böyle bir şey olduğunu ve test etmek görmek istediler. Ve kim bilir belki de başardılar. Telekinezi yapılabilir, başkalarının hissettiği şeyleri hissedebilirsiniz, herşeyi yapabilirsiniz. İşin sırrı istemekte ve zamanda.

     Ve unutmayın ki evrim sadece güç değildir. Bilgidir de. Çoğu insandan daha bilgili daha felsefik daha düşünceli olmak da bir evrimdir. Neden mi her insan birbirine benzerken siz onlardan daha farklısınız. Bunu siz kazandınız çalışarak öğrenerek. Evrimleştiniz yani.

OlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin