-yor

28 13 8
                                    

Dünya dönüyor, mevsimler değişiyor, Güneş ısıtıyor, doğa kirleniyor, çiçekler fotosentez yapıyor, bulutlar yağmur yağdırıyor, toprak mezar oluyor yeri geliyor biz oluyor, bitkiler meyve veriyor, öğretmenler öğrencilere ders anlatıyor, sokağın sonunda bir adam sigara içiyor, meydan da birisi dükkan soyuyor, tenha bir yerde bir kadın korkusundan kaçıyor, balıklar oltalara kanıyor, banklarda çiftler öpüşüyor, yakışıklı adam kendine fotoğraf çektiriyor, tatildekiler story atıyor, keşler eskilere yanıyor, itfaiyeci ateşe meydan okuyor, polis suçluyu yakalıyor, asker vatanına göz dikeni eziyor, evinde bir çocuk kitap okuyor, internet kafede başka bir çocuk oyun oynuyor, yayıncılık yapan birisi insanları güldürüyor, bir aile sinema filmi izliyor, binalar depremde yıkılıyor, ülkeler savaşıyor, başkanlık için oylar yapılıyor, akşam saatlerinde şarkı için birisi kayıt yaptırıyor, yalnız olan çocuk gizliden ağlıyor, bir grup gezmeye çıkıp eğleniyor, birisi hayaller kuruyor, birisi şarkı sözü yazıyor, hevesli bir genç film yapmak için senaryolar kuruyor, çırak sabah 8 de dükkana geliyor, bir adam eve gelip hanımıyla borç-harç işlemleri yapıyor, belali tip kavgaya bulaşıyor, mafya babası büyük oyunlar oynuyor, milli takımımız bizim için sahaya çıkıyor, cumhurbaşkanı ülkenin başında duruyor, olimpiyatlar düzenleniyor, festivaller hazırlanıyor, yorulanlar içiyor, beklentisi olmayan sadece yaşıyor, bir diğeri beklentiyi sevmiyor, bir kız evden kaçıyor...


    Peki sen ne yapıyorsun? Ne yapmalısın?

OlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin