Yaşam, Okyanusta savaştığın fırtınalarla değil, gemiyi limana getirip getirmemenle ilgilenir" sözünü ben yanlış buluyorum çünkü yaşam bizimle değil biz onunla ilgilenmeliyiz. Okyanusta savaştığınız fırtınalar ve gördüğünüz güzellikler sizi oluşturur.
Bazıları, ölümün geldiğinde saniye de sürse pişmanlığı hissedeceksin der. Pişmanlık gerçekten kötü bir duygu. Günde bir kaç kez çekiyorum bu duygunun zararlarını ama yine de yaşıyorum.
Dünya dursa eğer, hiç ölmeyecekmişiz gibi hissediyorum. Ama dönüyor ve bu yüzden ölecekmiş gibi yaşayın. Size "onu yapma, bunu etme, şunu dinleme, onları giyme, bu saatte çıkma, eve gel, yüksek not al" diyecekler ve hiç bıkmayacaklar. Sanki bunu yapmayla ilgili fetişleri var. "Bizim zamanımızda öyleydi, biz böyle gördük, bize böyle yaptılar" falan filan diyecekler ama zaman onların zamanı değil, ya da yaşadığınız zamanı sizin yerinize yaşamıyorlar. Yaşınız kaç olursa olsun bu tür şeyleri okumak ya da gazına gelip bir şeyler yapmak asla saçmalık değil. Daha bugün gibi hatırlıyorum, babam Ünlü mü ünlü MC bir rapçinin popüler ve çok kullanılan bir müzik platformunda kendi kategorisinde zirve yapmiş bir müziğe "sen bunları dinleyerek bize uyguluyorsun, arkadaşların öğretiyor demi sana bunları, bu tür şeyleri artık dinleme, bu adam nasıl hala dışarda yahu" demişti. Sebebini biliyor musunuz? Adamın dedikleri üstünde biraz zaman ayırınca gerçekten içe dokunan sözler ve bu sözler hayatta karar vermeyi, bir şeyler başarmayı beceremeyip köle haline gelen, sürekli boyun eğen insanları anlatıyor. Babamın da bu zoruna gitti çünkü şarkı resmen kendi adına yapılmıştı.
Yapın şu hayatta bir şeyler, bir yerlere gelin demiyorum ya da doktora yap 100 puanlar al demiyorum. Aksine, yaşa diyorum, dilediğin gibi...
Çünkü; Bu yaşam senin savaşın
Not: Kanunlar çerçevesinde .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olası
CasualeTemel bilgilerimizi oynatan, mantığa sınırlar koymamamızın aslında en büyük ihtiyacımız olduğunu anlatan, genel konulara anlam katan-değinen, toplumsa sorunları anlatan ve kişisel gelişimden oluşan bir seri, evet kendim yazdım