Hey, dostum. Lütfen burada benimle kal çünkü burada yazanlar sana gizli bir hayranının hediyesi;
Ufacık bir yerde ruhunun sessizliğiyle yaşamayı herkes bilmez, hele ki büyük düşünceleri ve hayalleri o ufacık boşlukta kurmanın verdiği acı ve hazı kimseler bilemez. Herkesin kendi boşluğu ve hayalleri var. Herkes, kendi olmak istiyor ve sadece bazılarımız "kendi" kavramını yaratıyor. Hayalin ne? Okuyup bir meslek sahibi olmak mı, zengin para babası olmak mı, saçlarını boyatmak mı, o hep istediğin bilgisayarı almak mı, sevdiğin kıza açılmak mı, kitap yazmak şarkı söylemek mi, güzel bir vücut yapmak mı? O zaman yap. Kendi olamayan Herkesler, seni herkes gibi yapmak isterler çünkü "ben yapamadım da o mu yapacak" diye düşünürler. Zaten hayatımızın kırılma noktası da burasıdır. O yapamadı da başkası mı yapacak? Dünya da bu işleri yapacak bir sürü insan var sen dersine kitabına çalış? Bu mudur gerçekten, hayır. Ailenden, sevgilinden, insanlardan, her şeyden ve herkes den vazgeç ama kendinden vazgeçme. Ne yapmak istiyorsan bir an evvel yapmaya çalış veya tohumlarını ek. Çılgınlar gibi eğlenmek mi istiyorsun, o zaman eğlen. Kilo almak - vermek, boy uzatmak, estetik olmak, spor yapmak, çıkma teklifi etmek, dünyayı değiştirmek, araştırmak mı istiyorsun? Niye duruyorsun? Artık sorun bu. Ne zaman ki yapmak istediğin şey konusunda gaza gelirsen kendine bu soruyu sor, "Niye duruyorum?". Aile mi izin vermiyor? İnsanlar ne mi der? Arkadaşların seni terk mi eder? Sevgiliniz seni sevmez mi? Öğretmenlerin okuldan mı atar? Bunu yapan onlar değil, sensin. Cezanı kendin kesebilirsin. Günün birinde yine ruhunla beraber ufacık yerde oturup kalıp geçmişe baktığında yapmış olduğun şeyleri görmelisin. İnsanlar bir şeyler başarırken sen "eh bunu yapmıştım" demelisin, çoğu yapacağım derken "sen yaparsın ben ise yapıyorum" demelisin. Sen sensin, sen insanlar değilsin, sen kendine hassın, senin hayatını başkaları yaşamayacak, kaderini başkaları çizmeyecek, bunları sen yapacaksın. Sen, sen olduğun için, kendi içinde bir takım olduğun için hayatının kahramanısın. Ve biliyorsun ki istersen, hayatının Tanrısı bile olabilirsin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olası
RandomTemel bilgilerimizi oynatan, mantığa sınırlar koymamamızın aslında en büyük ihtiyacımız olduğunu anlatan, genel konulara anlam katan-değinen, toplumsa sorunları anlatan ve kişisel gelişimden oluşan bir seri, evet kendim yazdım