"Bir insanın ölüm ve yaşamına karar verebilme gücünden daha büyük ne olabilir ki?"
Ted Bundy
Ted Bundy insanlık tarihinin gördüğü en soğukkanlı ve vahşi seri katillerden biri, sayısı tam bilinmese de 30-40 arasında kurbanı olduğu düşünülen Bundy'nin onlara uyguladığı vahşetin ise sınırı yok!
Seri katiller ve işledikleri kan dondurucu suçların şoke edici detayları söz konusu olduğunda çok az hasta ruhlu ve sapık Ted Bundy ile kıyaslanabilir. Dışarıdan bakıldığında son derece normal, başarılı ve sosyal biri olarak görülen Bundy'nin içinde karşı konulamaz, vahşi ve saf bir kötülük yatıyordu ki bu onu insanlık tarihinin gördüğü en korkunç ve tehlikeli seri katillerden biri yapmaya yeterdi.
son derece efendi bir hukuk öğrencisiydi, birçok kız arkadaşı vardı, Washington Eyaleti Cumhuriyetçi Parti'nin bir üyesiydi ve intihar önleme yardım hattında çalışıyordu. İnsanları manipüle etme konusunda bir uzman olan Bundy deyim yerindeyse etrafındaki herkesi aptal yerine koymayı çok iyi biliyordu. Tutuklanmasının ardından iki defa firar etmiş ve idam sırasında beklerken son derece ustaca hesaplanmış bilgiler vererek infazını geciktirmeyi başarmıştı. İnsanlar Ted Bundy'yi çekici, yakışıklı ve hatta hassas biri olarak tanımlıyor, ancak bütün bunlar gerçeklerin yanından dahi geçmiyor...
Ted Bundy kadınları metal çubuklarla dövüyor ve yabancı cisim kullanarak cinsel saldırıda bulunuyordu.
Ted Bundy her zaman kadınlara gizlice yaklaşmak için fırsat kollayan bir katil değildi. Aslına bakılırsa kadınlara tecavüz edip öldürmek için evlere ve yurt odalarına zorla giriyordu. 4 Ocak 1974 tarihinde Bundy, 18 yaşındaki öğrencinin bodrum katındaki yatak odasına zorla girmiş, onu kendi karyolasından çıkardığı metal bir çubukla dövmüş ve ardından tecavüz etmişti.
Bunlar yetmezmiş gibi genç kıza bir spekulum (vajina genişletme aleti) ile cinsel saldırıda bulunmuş ve onu kan gölünün ortasında bırakıp gitmişti. Kurbanı hayatta kalmayı başardı, ancak yurt arkadaşları onu bulduklarında komadaydı. Hayatının geri kalanında kalıcı beyin hasarıyla yaşadı.
Ted Bundy sadece yetişkin kadınlara saldırmadı, tecavüz edip öldürdüğü kurbanları arasında çocuklar da vardı.