94.

2.1K 130 13
                                    

Jeho rty na mém krku tvořili mokrou cestičku až k mým klíčním kostem. Sám jsem se pozastavil nad tím, jak jsem ochotně natočil krk, aby měl lepší přístup k mé odhalené kůži. V dlaních mě hřála čokoláda a na krku jeho rty. Měl jsem pocit, že se za chvíli roztečku. A nebránil jsem se tomu.

To moje malé koťátko se mi tak hezky vybízel, abych ho dal líbal, pečoval o něj.
"Máš úžasnou pokožku," špitl jsem mu do ní.
"Opravdu krásnou. A ještě krásnější je, když máš na ní ode mě značky," ušklíbl jsem se a podíval se na slabé modřinky, které by bylo dobré ještě malinko zvýraznit.

"Je krásná jenom pro tebe," pípl jsem. Pak jsem si ale představil moje záda, která jsou poseta jizvami a škrábanci. Nikdy mu je nechci ukázat, zhnusil bych se mu.
Jenom jsem se nervózně zavrtěl a přitiskl k němu spíš mé rameno než záda.
"Ale když se ti líbí, jsem šťastný."

"To si píš, že jenom pro mě," ušklíbl jsem se a opět se mu na ni přisál.
"Moc se mi líbí, zamiloval jsem se do ní," šeptl jsem a jemně jeho kůži skousl mezi zoubky.
"Jsi krásný, víš o tom?" zadíval jsem se mu do očí.

"Pro tebe," broukl jsem a natáhl krk tak, aby měl co nejvíc plochy na mazlení se. Spokojeně jsem vrněl a nechal si kousat celý krk.
"Jenom pro tebe," zavrněl jsem opět a líbl ho na pod bradu. "Budeme se večer mazlit?"

"To si piš, že budeme," usmál jsem se na něj a nezapomněl na něj u toho i mrknout.
"Tak si hezky vypij čokoládu, ať ti nevystydne a nerozliješ ji tady," zasmál jsem se a sám se natáhl pro svůj hrnek.

"Dávám pozor, neboj se," broukl jsem a napil se už příjemně teplé čokolády, která hezky pohladí na jazyku a sklouzne do břicha.
"Mňam," poznamenal jsem a koukl na něj. Ihned jssem dostal malinký polibek na nos.
"Co budeme dělat zítra?"

"To jsem rád. Nerad bych to tu musel uklízet a ještě tě za něco trestal, když jsi tak hodný kluk," řekl jsme a políbil ho na spánek.
"Zítra budu asi chvíli dole, jestli by někdo nepřišel. Navíc, musím zkontrolovat, jak jsou na tom zvířátka a případně obvolat majitele, že už si je můžou vyzvednout... Pak se sem za tebou vrátím a... Co bys chtěl dělat? Já navrhuji piknik."

"Já, no... může být. Rád bych se šel někam projet autem, dlouho jsme nikam nejeli a rád bych se někam koukl," broukl jsem a podíval do jeho modrých očí.
"Ale pokud to vadí, tak nevadí, rád půjdu na piknik nebo jen na zahradu. Budu rád, když budeme venku," broukl jsem ještě a líbl ho opět na bradu. Tam se mi líbá nejlíp, protože dosáhnu i když sedím.
"Daddy? Přijdou někdy Nini s Liamem?"

"Hmm, to taky není špatný nápad. Mohli bychom někam zajet. Kam bys chtěl jít? Máš nějaké vysněné místo někde poblíž?" zajímal jsem se. Rád bych s ním šel na nějaké hezké místo.
"Jasně, kdykoliv se ti zachce. Nebo můžeme jít mi k nim. Stačí říct a já jim řeknu, ať přijdou."

"Můžeme, prosím? Nini mi chybí. On mě hodně chápe, dlouho jsem neměl takového kamaráda. A výlet kamkoli bude skvělý, jenom bych chtěl někam jít autem. Líbí se mi, když vidím jak se příroda za oknem mění," broukl jsem a těšil se na to, že zase uvidím Nialla. Slíbil mi, že udělá nehty když budeme spolu. Chtěl bych obláčky jako minule. Opravdu se mi líbí.

"Dobře, tak si zítra uděláme malou projížďku autem, možná někde i zastavíme a když nám zbyde čas, mohli bychom skočit i k nim. Co na to říkáš, poklade?" navrhl jsem a sledoval jeho široký úsměv na tváři.
"Beru to jako ano," zasmál jsem se.

"Děkuju daddyyyy!" usmál jsem se a natáhl se pro polibek.
"Co tak postel?" zeptal jsem se mile a udělal na něj psí očka. Chtěl jse, se tulit. Naše večerní tulení jsem si opravdu oblíbil. Těší mě to, když se mi věnuje.
"Daddy? Budeme se mazlit? Prosím... Nebo si aspoň koukneme nějaký film."

"Jsem všemi deseti pro," ušklíbl jsem se na něj a s ním jsem  se vydal do ložnice.
"Hezky do postýlky a mazlení," zavrněl jsem mu do ouška po cestě, když jsem zhasínal všechna světla.

Pomaloučku jsem před ním ťapal až do jeho pokoje, kde jsem se hodil na postel.
"Miluju tvou postel!" zamručel jsem do polštáře a otočil se na záda. To už jsem voděl jeho pohled, jak se směje.
"Pojď ke mně, je tady dost místa pro oba."

"Ja vím, že je, proto mám takovou postel," ušklíbl jsem se a hodil se k němu do peřin. Pořádně jsem ho objal kolem pasu a přitáhl si ho víc k sobě. Nosem jsem ho jemně polechtal na krku a na klíční kosti.
"Hezky spolu v postýlce. Líbí?" zeptal jsem se a políbil ho na značku na krku.

"Ano, opravdu moc," broukl jsem spokojeně a nechal ho ať si hraje s mou kůží, ze které bude za chvíli ementál. Né že bych si stěžoval, to vůbec...
"Dobře, že máš takovou postel, byl by problém, kdyby se sem nevejdeme oba." Opravdu inteligentní poznámka, ale tak co... Ne každý má jenom světlé chvilky.
"Blíží se ti narozeniny. Chtěl by si něco?"

"To ano, jsem za ni moc rád. Hezky se sem oba vejdeme a můžeme se k sobě tulit," usmál jsem se na něj. Rty jsem sjel na jeho klíční kosti a trošku je okusoval. No což, vždyť je můj.
"Hmm, tebe? Nahého v mé posteli?" navrhl jsem s úšklebkem.
"Ne, to byl vtip. Nic nepotřebuju," zasmál jsem se.

Nad jeho poznámkou jsem se malinko zakuckal a musel jsem se uklidnit. Když ale řekl, že je to vtip, uklidnil jsem se.
"Už jsem se lekl..." pípl jsem a tváří se otřel o jeho vlasy. "Meow."

"Ty moje koťátko," usmál jsem se mu do kůže a pořádně ji skousl. Chudáček, malinko fňukl, ale jeho výraz, když jsem mu "ranku" následně olízl, mluvil za vše. Líbilo se mu to!

Musel jsem zakňučet, když se jeho ostré zuby zaryli do mého krku. Bolelo to, ale jistým způsobem to bylo úžasné. Když mi ranku olízal, malinko jsem zasténal.
"Meow," broukl jsem opět a čekal, jestli to zopakuje.

Chvíli, opravdu jen malou chvíli jsem zaváhal, zda zopakovat svůj čin, no nakonec jsem tak učinil znova. A jeho reakce byla stejná, jenom víc zasténal.
"Moje koťátko. Jenom moje. Tak se mi to líbí," šeptl jsem a olízl mu kůži.

"Jenom tvoje," pípl jsem a přivinul se k němu tváří, abych ho měl při sobě.
"Miluju, když jsi při mně," přiznal jsem a pohladil ho po hrudi. Takovéhle chvilky jsou něco, co mi opravdu dlouho chybělo. "Děkuju daddy."

Rukou jsem mu sklouzl na jeden z jeho božských boků a spokojeně ho promnul v dlani a pohladil. Jeho malé kňučení a vzdychání mi začínalo dělat malý problém v jistých partiích.
"To já taky zlato. Ale už je dost hodin, měli bychom jít spát."

"Jak řekneš daddy," špitl jsem a hlava se mi sama uložila do pohodlné pozice na jeho rameno.
"Dobrou noc," šeptl jsem, než jsem se ocitl v říši snů, kde jsem byl jenom já a mé myšlenky.

"Dobrou, broučku," šeptl jsem mu do ouška a pozoroval ho, než se jeho dech stal pravidelným. Byl jako andílek, když takhle spokojeně spal. A o nemalou chvíli jsem já sám usnul také.
Ráno jsem ho nechal dál spát a šel mu udělat snídani, u které jsem nechal vzkaz jako obvykle. Práce volá...

Opět jsem se ráno vzbudil ve studené posteli. Nespokojeně jsem zamručel a přetočil se na druhý bok. Pak jsem si ale uvědomil, že bych měl vylézt. Opatrně jsem přehodil nohy přes okraj postele a vydal se do kuchyně, kde už mě čekala krásná snídaně. Spokojeně jsem ji snědl a hned pak se pustil do úklidu Louiho bytu.

Dole jsem se věnoval několika papírům a objednávkám léků a krmiva. Po dlouhé hodině papírování jsem šel zkontrolovat zvířátka a opravdu byla některá ve stavu, že mohla jít domů. Takže následovali telefonáty majitelům a pak čekání na vyzvednutí mazlíčka.
Opravdu dlouhý den, už abych byl nahoře při mém zlatíčku...

New life with Daddy ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat