96.

2.1K 130 15
                                    

Na jeho pohledu jsem se musel opravdu zasmát. Dal mi jasně najevo, která z mých možností je ta lepší a zajímavější. Jenom jsem už plánoval, že musím Niniho poprosit, aby mi nějakou sukýnku sehnal a taky mašli do vlasů.
"Hmm, vždyť já už něco vymyslím."

"O to se nebojím," zasmál jsem se a odbočil na poslední křižovatce.
"A moje princezna by si přála k Vánocům co? Něco speciálního?" zajímal jsem se také.

"Pokud bych mohl... Rád bych viděl moře," zašeptal jsem potichounky a koukal ven oknem.
"Nikdy jsem se nekoupal v moři, rád bych to vyzkoušel. Pokud ne, tak bych rád nějakou novou sukýnku, nebo nějaké body. Jak uzná daddy za vhodné."

"Líbí se mi tvé smýšlení. Hezky řekneš, co chceš, ale necháš to na mně," usmál jsem se a zaparkoval, když jsme dorazili na místo.
"Můj hodný chlapec," mrkl jsem na něj a pohladil ho po vlascích. "Tak a teď pojďme na ten piknik."

"Ju," broukl jsem a pomaloučku šek za ním na maličký kopeček, odkud byl opravdu nádherný výhled.
"Nádherné místo!" povzdechl jsem si a díval se na nádherné místo před námi. Pod kopcem leželo celé údolí a my tak viděli na celé město.

"Jsem rád, že se ti tu líbí. Mám tohle místo rád," usmál jsem se. Košík s jídlem jsem položil na zem a roztáhl na zemi deku.
"No pojď, něco dobrého si dáme."

Kývl jsem hlavou, sedl si k němu na deku a vnutil se mu na klín, kde mi je nejlíp, protože se nemusím ničeho bát. Vím, že na mě dává pozor a jeho tělo navíc hezky hřeje.
Loui vytáhl jídlo, nějaké bagetky a hroznové víno, které jsem si hned ukořistil a začal z něj uzobávat.

"No jo, vítej," zasmál jsem se, když se ocitl na mém klíně. Jednou rukou jsem ho hladil po zádech a druhou mu podal jídlo. Miloval jsem ho mít takhle u sebe.
"Dobrou chuť zlato."

"Děkuju daddy," broukl jsem a natáhl, se abych ho mohl políbit na čelist. Hlavu jsem si opřel o jeho tělo a koukal do dálky. Občas se mi o nohu nebo ruku obtřela jeho dlaň, která mě hladila. Hroznové víno za chvíli zmizel jak ve mně, tak v Louim.
"Dáš si bagetu?"

Zbožňoval jsem mít ho u sebe a dotýkat se jeho krásného malého tělíčka.
"Myslíš tu tvou nebo tu v košíku?" poškádlil jsem ho.
"Ne, neboj, chápu," zasmál jsem se, když jsem viděl jeho zaskočený pohled. Natáhl jsem ruku do košíku a vybral si z něj bagetu.

Jako na povel jsem zrudnul a koukl něj. Opravdu mě zaskočil.
"Tu z košíku..." dodal jsem potichounku a sebral si podávaný kousek.
"Já, no já to tak nemyslel... Chci říct... Nic takového mě nenapadlo. Nechtěl jsem, aby to tak znělo," kňukl jsem a skryl si hlavu do jeho ramene.

"Já vím, že ne, broučku," pousmál jsem se na něj a věnoval mu pusinku na vrch hlavy do jeho krásných a voňavých vlásků.
"To nic. Jsem tak trošku úchyl a chytnu se takové malé blbosti. Odpusť ty mně."

"Na malé blbosti jako třeba na mě?" zasmál jsem se a udělal mu otisk zoubků na bradě. Měl jsem chuť se mazlit, tedy spíše dotahovat. Baví mě to.
"Že jo? Takové malé blbosti, jako jsem já, protože jsem taková malinká blbůstka. Tvoje malá blbůstka."

"Ty nejsi malinká blbůstka," zavrčel jsem a jedním pohybem jsem ho povalil na deku pod sebe.
"Ty jsi velké zlobidlo," ušklíbl jsem se a kousnutí jsem mu oplatil na to samé místo.

Když zavrčel, zavibrovalo mi celým tělem. Malinko jsem se i lekl, než jsem si uvědomil, že to bylo jenom ze srandy a nechal se kousknout na stejné místo, kde se kousanec rýsoval i jemu.
"Tvoje zlobilo."

New life with Daddy ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat