הבנות לא הניחו לי עד שסיפרתי להם הכל, כמובן בתנאי שיפסיקו להרוס לי את עור התוף.
כולם נראו כאילו הם ממש שמחים בשבילנו, אבל אני לא חושבת שהם הבינו שאני ות׳יאו עדיין לא באמת... ביחד.סנייק חזר אל הדירה בערב כמו שאמר ודיברנו על כמה דברים. לפיו כל תחנות הרכבת בלוס אנג'לס נמצאות אצלו, חוץ מאחת שלצערנו היא די מרכזית.
יש לו תוכנית, והצלחנו לשפר אותה מעט ביחד.
סנייק התגלה כמישהו שלא נורא כל כך לשתף איתו פעולה למען האמת, ואני חושבת שהוא לא סובל אותנו עד כדי כך בעצמו.
טוב, הוא עדיין לא בעניין של לוק, אבל אין לו בעיה עם שאר האנשים שבתמונה."אז קופצים" סנייק אמר והינהנתי.
"מכאן זה רק עניין של זמן עד שניקח את התחנה אלינו, ואת שאר החלקים המרכזיים שמסביב" אמרתי
"נכתר אותו מכל הכיוונים" סנייק אמר.
"מה עם התעלה הזו? יש אפשרות לעבור דרכה ממקום למקום?" ונוס שאלה "נראה שהיא מובילה ישר למרכז השטח של רודריגז. זה יכול להיות שימושי"
"היא צודקת" הוופ אמרה "התעלות האלה כל כך מתחת לרדאר שאף אחד לא יחשוד במתקפה דרכן"
"ותראו" ונוס הוסיפה "הן עוברות לאורך כל העיר"
"זו מחשבה טובה" סנייק אמר "אני אשלח צוות שיבדוק אותן וילמד אותן קצת. זו תהייה אפשרות טובה יותר לתקיפה ומילוט"
"עבודה טובה ונוס" אמרתי לה והיא הנידה בראשה לעברי לאות תודה.
"אם הולכים מלמטה, אז למה לא מלמעלה?" שון שאל בהתלהבות "קצת קפיצות על גגות, סגנון סרט אקשן"
סנייק גיחך "זה לא סרט אקשן שון"
"זה דווקא יכול לעבוד" אייפריל אמרה והצביעה על המפה האווירית "הבניינים האלו הם בהחלט האפשרות הנוחה ביותר להצבת צלפים. הם נטושים ולכנופייה של רודריגז אין שום רצון בהם כי הם יחסית על הגבול"
"היא צודקת" אמרתי "אם יהיו צלפים מלמעלה זה בהחלט יהיה המקום האופטימלי לשים אותם"
"היי! אני צדקתי!" שון אמר ואייפריל פרעה את שיערו בידה כמו לילד קטן.
"ברור שאתה צדקת" היא אמרה בקול מתחנף כשהסתכלה עליו וגילגלה את עיניה כשהחזירה את מבטה אלינו.
"הייתי יוצא לסרוק את השטח אצלם" ת׳יאו אמר "אני בטוח שיש להם קצת יותר בשרוול משאנחנו יודעים"
"היחידה הגששית שלי יוצאת לסרוק את התעלות" סנייק אמר.
"אני אשלח את שלנו" אמרתי לו "גם אם אנחנו לא יכולים לצאת מכאן זה לא אומר שלא נוכל לעזור"
"אז סיימנו כאן" הוא אמר "תהיו מוכנים. זה קורה עוד יומיים, תעדכני אותי אם משהו מתפתח עם ג׳וני"
"אין בעיה" אמרתי לו והוא סגר את הדלת אחריו."יומיים זה יותר מידי זמן" שון אמר וצנח על הספה "אני כבר מוכן למעוך את רודריגז"
"אל תהייה פזיז שון" אייפריל אמרה לו
"מה נעשה פה לעוד יומיים?" כריס שאל
"כבר תחקרנו את ליה" הוופ אמרה "אין לי מה לעשות עכשיו"
דיברתי עם לוק בטלפון.
"ת׳יאו" קראתי לו "אני צריכה שתדריך את היחידה של הגששים"
"אין בעיה" הוא אמר ולקח את הטלפון מידי.
"היא כבר מתחילה לחלק לו הוראות שהוא מבצע במיידית" הוופ אמרה "אני כל כך גאה"
"הוופ, אני לא חושבת שהייתה לו ברירה כאן, אני בכל זאת המפקדת" אמרתי
"בדיוק אחותי זו הגישה!" היא אמרה ונאנחתי.
"את משהו מיוחד הוופ" אמרתי לה
"ספרי לי משהו שאני לא יודעת" היא ענתה והסתובבה.
"הם יצאו בקרוב, המפקד שלהם מבין את העבודה, יהיה בסדר" ת׳יאו אמר והחזיר לי את הטלפון.
"תודה" אמרתי וחייכתי.
"חדשות על המקרה של ג׳וני?" שאלתי את לוק
"כמה מקורות דיווחו עליו בברוקלין. אני לא בטוח אם אפשר להאמין לזה, אבל הייתי נוטה להאמין אם הייתי אתם" הוא אמר
"ננסה להשיג אותו בעצמנו" אמרתי לו "ספיר תיצור קשר עם ליאו, הם צוות טוב"
"אני אודיע במקרה ומשהו צץ" לוק אמר וניתק.
______
YOU ARE READING
I'm dangerous
Romance" נשכבתי על המיטה, בוהה בתקרה. ביום אחד הספקתי להיכנס למקום שלעולם לא חשבתי שאהיה בו, לפתח שנאה למקום, לקבל צוות, לעשות מבחן קבלה- שלא הייתי בטוחה שאעבור, לפרוץ לבית, למצוא קופסא אדומה עם מכתב בפנים, להפוך למפקדת רשמית, להיפטר מהשנאה המתפתחת שלי, ול...