Hermione
Heyecanla uyandım.Çok mutluydum.Hogwarts'da son yılımdı. Harry'i, Ron'u, Ginny'i görecektim. Hemen yatağımdan kalktım. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım. Pijamalarımı çıkardım. Dar kot ve vücuduma yapışan siyah bir tişört giydim. Mutfaktan hemen birşeyler atıştırdım. Kumbaradan 200 dolar kadar para aldım. Gringotts büyücü bankasında bozduracaktım. Sonra da kendime Hogwarts'daki yeni yılımda gereken eşyaları alacaktım. Evden çıkıp yürümeye başladım. Kısa bir süre sonra Gringotts bankasından içeri girdim. Cebimden paramı çıkardım ve sıraya girdim. Sonra sarışın bir adam beni iterek önüme geçti.
"Hey sen ne yaptığını sanıyorsun ?" dedim. Bana döndü. Dönmez olaymış. Malfoy.
"Çünkü sıraya girmeye çal- Vay canına Granger..Sen olduğunu fark etmemiştim."
"Hemen sıraya gir Draco. İlk ben geldim !"
"Çocuk gibi kavga mı edeceksin benimle ?"
"Gerekirse evet. Şimdi çekil." dedim ve onu kolundan tutup kenara itemeye çalıştım. Kolunu çekti.
"Bana dokunma bulanık."
"Bana bulanık demeyi kes !" diye çıkıştım.
"Sana ne istersem diyebilirim bunu biliyorsun Granger." dedi ve sırıttı. Onun o gri gözlerine sinirle bakıyordum. Sonra fark ettim de gri gözleri gerçekten.. çok hoştu. Ne diyorum ben ?
"O zaman acele etsen iyi edersin pislik. Herkes seni bekliyor. Sıra sende."
"Hı ?" dedi ve arkasını döndü Draco.Sıranın onda olduğunu yeni fark etmişti. Bir banka cini ona çıkıştı "Hey diğerlerini bekletme !"
"Ah.. Üzgünüm.." dedi ve cebinden 500 dolar çıkardı. Parasını bozdurdu. Sonra sıradan çıktı. Omuzuyla bana vurdu ve çıkıp gitti.
Draco
Tanrım Hermione ne kadar da güzelleşmiş böyle. Bir bulanığa göre fazlasıyla çekici.Ne saçmalıyorum ben? O benim düşmanım. Güzel bir düşman. Kahvenrengi parlayan gözleri olan güzel bir düşman.Merlin'in sakalı ne geveliyorum böyle ? Granger benim düşmanım. Umurumda değil. Onun o incecik beli umurumda değil.Kolumu tutumuş olması da umurumda değil. Ona bulanık dediğim için üzülmüyorum da. Aklını başına topla Draco. Hermione bulanık. Ondan hoşlansan bile.. Bulanık olduğunu umursamasan bile.. Babam izin vermeyecek. Hem Granger beni düşman olarak görüyor. Ah. Ben nereye gidiyordum ?
Hermione
O omuzuyla bana vurdu. Vurdu. Bana dokunma bulanık diyen kişi bana kendi isteğiyle değdi. Değişik.
Paramı bozdurdum ve bankadan çıktım. Bankanın girişinde Malfoy dikilmiş bana bakıyordu.
"Hey sen beni mi izliyorsun Malfoy züppesi ?"
"Saçmalama bulanık. Seni neden izleyeyim ki ? Bir arkadaşımı bekliyorum."
"Hm iyi. Bana bulanık deme."
"Git işine Granger."
Seninle mi uğraşacağım ben diye mırıldanıp yoluma devam ettim. Biraz daha ilerledim. Arkama baktım. O gri gözleri beni izliyordu gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...