Bölüm 1- Kendinden Tiksinmek

41.3K 1.1K 1.7K
                                    

Uzun zamandır beklediğiniz, sabrettiğiniz ve heveslendiğiniz yeni kurgum ile karşınızdayım. Ben bu kitabı yayınlarken çok heyecanlı ve umutluyum. Umarım hayallerimdeki her şeyi sizlere aktarabilirim ve yazarken hissettiğim her şeyi sizlere hissettirebilirim. İnşallah bu kadar beklediğinize değen bir ilk bölüm olmuştur.

Sizlerden ufak bir ricam olacak. Bölümü okuduktan sonra bu satıra dönüp bölümdeki en beğendiğiniz cümleyi yazar mısınız?

Daha fazla sizi bekletmek istemiyorum. O yüzden;

Keyifli okumalar...



Aynanın karşısında durmuş yansımamı izlerken dolu dolu olan gözlerimden süzülen bir damla yaşı acı tebessümüm ile sildim.

Üzerime giydirilen kırmızı süper mini elbise kilometrelerce öteden bile ben basitim diye haykırıyordu.

Kalçamın hemen altında biten eteği ve göğüslerimi ortaya seren derin dekoltesiyle vücudumu ikinci bir ten gibi saran kan kırmızı elbise bugünkü kefenimdi.

Uzun saçlarıma yapılan maşa, siyah ağır göz makyajı ve parmaklarımda kırmızı oje ile kendimi paketlenmiş gibi hissediyordum.

Her zamanki gibi isteğim dışında beni hediye paketi yapıp en çok para veren kişiye göndermek üzere hazırlamışlardı.

Yüzümdeki tiksintiyle aynadaki aksimi izlemeye devam ederken gürültüyle açılan kapıya çevirdim bakışlarımı.

"Peri hadi çıkıyoruz." Bekçi köpeğimin sesiyle yüzümü daha çok buruştururken sessizce kaderime razı geldim.

Kenarda duran kalın siyah kabanımı hızla üzerime geçirirken amacım onun pis gözlerinden vücudumu korumaktı. Belki de tüm olanlardan sonra bu çok saçmaydı ama elimde değildi.

Tamamen kirlenmiş olsam da hala içgüdüsel olarak kendimi korumaya çalışıyordum.

Ayağımdaki yüksek topuklu ayakkabılarla yürürken sakin kalmaya çalışıyordum. Her hırçınlaştığımda hem kendim hem de sevdiklerim zarar görüyordu.

Zaten bu yüzden değil miydi boyun eğmem?

Kapıda bekleyen Erdi'nin yanına vardığımda beni belimden tutup yürümeye başladı. Eli kusma isteğimi tetiklerken uzaklaşmaya çalıştım ama izin vermedi.

"Rahat dur güzelim." Mide öz suyum yukarı doğru yükselirken yüzümü buruşturup derin bir nefes aldım.

Şu an kusmak en son isteyeceğim şeydi.

Süslü kafesimden çıktığımda asansöre binip beklemeye başladım. Erdi'nin iğrenç bakışları açıkta kalan bacaklarımda gezinirken sessiz kalmak için dudağımın içini var gücümle ısırdım.

"Tadını özledim." Deyip dudaklarını yaladığında öğürme refleksimi bastıramadım.

Elimi ağzıma koyup kendimi engellerken bir anda çenemi tutan sert elle afalladım. Erdi kafamı kaldırıp gözlerine bakmaya zorladığında göz göze geldik.

"Ne o benden tiksiniyor musun? Seni beceren o para babalarının altında mutlusun ama!" Dediklerine hiçbir tepki vermeyip öylece yüzüne baktığımda benden uzaklaştı.

Buraya geldiğimde neler yaşadığımı ve ne şartlar altında burada kaldığımı bilmesine rağmen tüm bunları söylemesi saçmalıktı.

Asansörden indiğimizde kapıda bekleyen korumalara selam verip beni dışarı sürükledi. 50 katlı bir gökdelenin en üst katında tutuyorlardı beni.

Kirli OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin