Trap For You Only (27) ( Zawgyi )

34.6K 655 35
                                    

" ငယ္ ေရာ့ ဒါေလး စား "

ဟိုတယ္က restaurant တစ္ခုမွာ ငယ္တို႔သုံးေယာက္ မနက္စာစားေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ငယ္ႀကိဳက္တတ္တဲ့စားစရာေတြဆို ကိုကိုက ငယ့္ပန္းကန္ထဲ လာလာထည့္ေပးတတ္သည္။

" ဒါနဲ႔ ကိုကိုလင္းတို႔ အခု ဒါစားၿပီးရင္ ဘယ္သြားဖို႔ အစီအစဥ္ရွိလဲ "

" ဘယ္မွ မသြားဘူး ေနရာကိုပဲ တန္းျပန္မွာ "

ကိုကို ေျပာဖို႔ျပင္ေနတုန္း ငယ္ ဝင္ျဖတ္လိုက္သည္။

" ကမ္းေျခလာၿပီး ဘယ္မွမသြားဘူးလား ကိုကိုလင္းတို႔က ပ်င္းစရာႀကီး "

" ပ်င္းစရာမရွိပါဘူး ဒီကိုေရာက္ကတည္းက ေန႔တိုင္း စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ကိစၥေတြကိုပဲ လုပ္ေနတာ "

" ငယ္ကလည္း "

ကိုကိုက ငယ့္ကို ဝင္ဟန႔္ေပမဲ့ ငယ္ကေတာ့ ဂ႐ုစိုက္မေန။

" စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ကိစၥဟုတ္လား ဘာကိစၥလဲ "

တကယ့္စပ္စုစိန္ပဲ ျပႆနာအိုးမကေတာ့။

" လက္ထပ္ၿပီးသား စုံတြဲတစ္တြဲက မိုးလင္းကေန မိုးခ်ဳပ္ အခန္းထဲက မထြက္ဘဲ လုပ္ေနၾကတဲ့ကိစၥက ဘာျဖစ္မလဲ မိပန္ .. ေသခ်ာေပါက္ အိပ္ရာေပၚက ကိစၥပဲေပါ့ "

" အေသြး နင္ေနာ္ ... "

" ငယ္ကလည္း အပ်ိဳေလးကို ဘာေတြသြားေျပာေနတာလဲ "

" ဘာျဖစ္လဲ ေျပာေတာ့ မဟုတ္လို႔လား ငယ္တို႔ စေရာက္ကတည္းက တစ္ခ်ိန္လုံး အဲ့ဒါပဲ လုပ္ေနၾကတာေလ ဒါ သဘာဝပဲ ဘာရွက္စရာရွိလို႔လဲ ".

" သဘာဝက ဟုတ္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ ပန္ပန္က ကိုကို႔ညီမေလ ငယ္က အဲ့လိုေျပာေတာ့ ကိုကို႔မ်က္ႏွာ ဘယ္မွာသြားထားရမလဲ "

" ထားခ်င္တဲ့ေနရာမွာ ထားလိုက္ ကိုကို .. ဒါနဲ႔ မိပန္ နင္ကေရာ ဘာကိစၥ ဒီအထိ လိုက္လာရတာလဲ ငါ ခုနကတည္းက ေမးခ်င္ေနတာ "

" ငါ ေျပာၿပီးသားေလ အေသြးရာ ကိုကိုလင္းကို လာရွာတာပါဆို "

" ငါ ေျပာမယ္ မိပန္ နင္ ငါတို႔ကို လာရွာၿပီး ဘာလုပ္မလို႔လဲ ဒီအခ်ိန္က ငါတို႔ ဟန္းနီးမြန္းထြက္ေနတဲ့အခ်ိန္ နင့္ကို ဧည့္ခံဖို႔မအားဘူး နင္ လစ္ေတာ့ ၿပီးေတာ့ ငါ့ကိုကို,ကိုလည္း လာၿပီး ပလီပလာေတြလာလုပ္ျပမေနနဲ႔ မုန္းဖို႔ေကာင္းတယ္ "

𝐓𝐫𝐚𝐩 𝐅𝐨𝐫 𝐘𝐨𝐮 𝐎𝐧𝐥𝐲 🚨🔞 [ ခေတ္တရပ်နား ]Where stories live. Discover now