❄︎ Rozdział 13 ❄︎

491 37 4
                                    

Czasami są takie dni, które są nudne, niczym się nie wyróżniają

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czasami są takie dni, które są nudne, niczym się nie wyróżniają. Idziesz do szkoły, pracy czy na uczelnię, a po powrocie bierzesz się za zadania, ewentualnie robisz obiad. Jednak w moim życiu nie ma czasu na rutynę, czy nudny dzień. Niestety jest to skutek posiadania dwójki przyjaciół, którzy nigdy nie pozwalali ci na nudę. Jimin i Jungkook zawsze jakoś niszczyli moje wolne i nieszczególne dni. Czy to niespodziewanymi wizytami, czy losowymi, bardziej lub mniej, wyjściami. Takie były uroki przyjaźni, jednak nie narzekałem, bo w zamian mam wspaniałych ludzi, którymi oni niewątpliwie są.

Wiedziałem, że coś się wydarzy. Dzień musiałby być za piękny, kończyłem odrobinę później niż zazwyczaj zajęcia, jednak w zamian nie miałem nic później do robienia. Byłem odrobinę do przodu z materiałem, więc chciałem z tego skorzystać, jednak oczywiście coś musiało mi przeszkodzić.

Wychodziłem z szerokim uśmiechem na twarzy z budynku, pomimo tego, iż profesor przetrzymał mnie trochę dłużej. Zacząłem kierować się w stronę przystanku autobusowego, by udać się do domu, ale w pewnym momencie dostałem wiadomość. Patrząc na to, od kogo ją dostałem, wiedziałem, że mogę pożegnać się z dzisiejszym całodniowym oglądaniem dram. Zanim jednak mu odpisałem, wszedłem do autobusu, na który prawie się spóźniłem.

Chim Chim

HYUNG POMOCY

Jinnie

Co znów się dzieje?

Chim Chim

BO JAKBY JEDNA OSOBA KTÓREJ POTRZEBUJE DO PRACY ZALICZENIOWEJ, NO WIESZ, DO TEGO FILMIKU O KTÓRYM CI MÓWIŁEM, ZACHOROWAŁA I NIE MAM NIKOGO W ZASTĘPSTWIE

Jinnie

Jungkook nie może?

Chim Chim

Jest też zaangażowany w to, a potrzebuję dwóch osób

Jinnie

A co będe z tego miał?

Chim Chim

Satysfakcje z pomocy z pomocy przyjacielowi

Jinnie

No nie wiem, nie wiem, mam dziś dzień wolny i chciałem skorzystać z niego

Chim Chim

Mi odmówisz?

Jinnie

...ostatni raz, pisz mi jak mam się ubrać

Pokręciłem głową z dezaprobatą. Wsiadłem z pojazdu, który znalazł się na moim przystanku. Miałem już dość tych niemiłosiernie niewygodnych siedzeń, które powodowały u mnie ból pleców, pomimo iż wcale tak długo na nich nie siedziałem.

Cinnamon heart | NamjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz