Yok artık dedirtecek garip bir şekilde ilerliyordu hayatım tam da duamdan sonra. Bu bir işaret miydi? Bilemiyordum. Ama onu o kadının yakınlığı içinde ne kadar kıskandığımı çok iyi biliyordum. Çok kıskanmıştım. Her hali ile çekici ve güzel olan o kadının yanında biri neden benimle görüşmek ister ki? Keşke kızlar yanımda olsaydı da onlara sorsaydım bana akıl verirlerdi. Hiç değilse ne yapmam gerektiğini nasıl bir yol izlemem gerektiğini az buz onların nasihatleri sayesinde öğrenirdim. Korktuğum başka bir durumda vardı ya bana kızarlarsaydı. Ya onların gözünden düşersem. Her türlü yanlıştan kendimi bunca zaman uzak tutmuştum şimdi ya bana sen nae yapıyorsun derlerse diye korku içimi kaplamıştı. Hayır onlara söyleyemezdim. Zaten söylenecek bir durumda yoktu ki. Sadece arkadaş gibi bir durumdu bizimki.
Dakikalarca elimden bırakmadım telefonu. Mesajın içinde kaybolmuştum.
" Bu akşam Sametlere gidiyor muyuz" diyen genç kadının sesi hala kulaklarımdaydı. Demek ki akşamları bu kadınlara bir yerlere gidiyordu. Ben kimdim? Felaket derecede başım ağrıyordu.
Yaldızlı beyaz seccademin üstünde elimde telefonla kalakalmıştım. Dizlerim ağrımıştı oturmaktan ama kalkacak gücüde bulamıyordum kendimde. Sürekli bir şey yazmalı mıyım diye geçiriyordum içimden. Hayır yazmamalıydım. Telefonumu nereden bulmuştu. Nasıl bana mesaj atma gücünü bulabilmişti. Gerçi bu Bekir için zor bir durum değildi. Çünkü o her zaman adımlarını kolay atacak bir yapıya sahipti gördüğüm kadarıyla. Az yaşanmışlıklarda olsa onun hakkında birazcıkta olsun bilgi sahibiydim. Biriyle iletişim kurmak isterse bunu kolaylıkla yapabilirdi.
Aradan bir saate yakın bir zaman geçmişti. Hayır yazmayacağım dedim ayağa kalkarak. Yatağıma uzandım. Boş boş tavana bakıyordum. Bir mesaj sesi ile irkildim yine.
"Nasılsın?" yazıyordu.
Bu adam hiç pes etmeyecek miydi yanıt alana kadar?
"İyiyim." yazdım gönderdim. Bundan sonra tüm günahlar boynuma diyerek geleceğimi düşünmeden yoluma devam ettim. Ah aptal kafam?!
Ve... biz ondan sonra çok yollarda çok güzel şeyler paylaştık. Taa ki ben yaşadığımız her şeyin sadece bir yalan olduğunu öğrenerek.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKİR (TAMAMLANDI)
SpiritualBekir. Eski sevda demeye çok utandığım, her gün Allah' a ona inandığım günlerden dolayı beni affetmesi için yalvarmama sebep olan bu kömür gözlü genç adam. Şimdi yine yanımdaydı. Onu dinlememi istiyordu. Anlatacak neyi vardı ki? Biz yıllar önce o ya...