Serce Tae zabiło szybciej. Starszy nigdy wcześniej nie robił takich rzeczy, ale nie przeszkadzało to srebrnowłosemu. Podobało mu się.
- Psychiatra pomoże Ci Jimin w poukładaniu sobie wszystkiego w głowie - pan Kim podszedł do łóżka chłopaka. Nie wydawał się być zaskoczony wybudzeniem się bruneta ani jego nietypowym dla praktycznie wszystkich dotykaniem Taehyunga.
Młodszy Kim klęczał bez słowa i ani śmiał przerwać Jiminowi jego zabawę.
---
Po chwili wszyscy wyszli z sali, lekarz zrobił Jiminowi badania, później przyszedł psychiatra, ale chłopak nie miał ochoty z nim rozmawiać. Psychiatra próbował go nastraszyć, że jeśli nie zacznie mówić, co go skłoniło do aż tak radykalnych środków, to wyśle go do zakładu zamkniętego. Mimo tego Jimin nadal nic mu nie powiedział.
Taehyung ponownie zajął miejsce na swoim krzesełku szpitalnym przed salą Jimina.
Lekarz jego skromnym zdaniem nie wyglądał na przyjaznego. Odstraszał Tae'a swoim wyglądem zarówno z twarzy, jak i w sposobie chodzenia.
Biedny Jimin musi z nim teraz tam siedzieć. Przeszły go dreszcze na myśl o twarzy psychiatry. Wzdrygnął się wręcz.
- Zimno Ci kochanie? - pani Kim obdarowała syna zmartwionym spojrzeniem. - Może pójdę po koc do samochodu?
Taehyung w pierwszej chwili chciał zaprzeczyć i odmówić, ale przyszła mu do głowy pewna myśl. Kiwnął głową na tak. - Powiedz tacie, jak go spotkasz, żeby przyniósł coś ciepłego do jedzenia - dodał.
Odczekał chwilę i rozejrzał się, czy nikogo nie ma. Wstał z krzesełka i bardzo cicho zajrzał do środka sali, w której znajdował się Jimin i mężczyzna.
To wcale nie tak, że Tae martwił się, że ten psychiatra może być tak naprawdę zbiegłym psycholem, jak to było w tych wszystkich filmach, które obejrzał, wcale.
Kiedy Taehyung zajrzał do środka, zauważył bruneta leżącego na swoim łóżku i wpatrującego się w okno. Jego mina nie wyrażała nic, prócz doszczętnego znudzenia.
Psychiatra zadawał mu jakieś bezsensowne pytania, które i tak miał w dupie - dosłownie- i notował coś w tym swoim, równie podejrzanym, jak on notatniku.--------------------------------------------------------
Maraton 2/4
2 gwiazdki = kolejny rozdział.
CZYTASZ
𝑯𝒐𝒘 𝑻𝒐 𝑻𝒂𝒌𝒆 𝑶𝒇𝒇 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑴𝒂𝒔𝒌 ༄𝐊𝐭𝐡 × 𝐏𝐣𝐦༄
Fanfiction" Serce Taehyunga stanęło. "Jesteś mordercą" " Kim Taehyung i Park Jimin to dwóch chłopków znających się od zawsze. Wspólne wakacje, Święta z ich rodzinami. Jednak Jimin nie lubi Taehyunga i nie jest dla niego za miły. Czy Taehyungowi uda się scią...