"סיימנו עכשיו?!" הוא שאל באנחה לאחר שלוש שעות של למידה.
"יודע מה..בסדר" אמרתי והוא הביט בי מאושר.
"בואי" הוא אמר ולקח אותי אל המקרר בביתם.
"מה אתה עושה?" שאלתי בציחקוק.הוא דחס את ידו בין המקרר לקיר ולקח משם בקבוק שתיה חריפה.
"אני מחביא פה שתייה" הוא לחש והגנבנו את השתייה חזרה לחדרו.
"מה אנחנו עושים?" שאלתי מצחקקת.
"שותים קצת ואז עונים על שאלות מביכות. אם זה ממש מביך את חייבת לקחת שתייה כדי להתשחרר יותר. זה בסדר מצידך?" הוא שאל.
הינהנתי.הוא נכנס לרשימה שהייתה בטלפון שלו.
שנינו שתינו לוגמה אחת מהבקבוק.
"איפה את באמת רוצה להיות כרגע?" הוא הקריא."במקום שלי" אמרתי בפשטות. "אתה?"
"אני עכשיו נמצא איפה שאני רוצה להיות" הוא ענה בכנות.
"הבא" אמרתי והוא המשיך.
השאלות הפכו למביכות יותר במשך השעות שעברו ושנינו נאלצנו שתות כמה וכמה פעמים.
"נו.." אמרתי מצחקקת "מה הבא?"
"איפה היית רוצה לעשות סקס" הוא שאל וצחק.
לקחתי לגימה גדולה מהבקבוק שכמעט התרוקן.
"מתחת לכוכבים. או פה" פלטתי שיכורה."פה?" הוא שאל מבולבל.
"בעצם לא פה..אחרי זה אני אחשוב על כל הבנות האחרות שהיו פה" אמרתי.
הוא התרחק מעט."אוקי אני אלך הבייתה" אמרתי וקמתי מהר מידי כך שאיבדתי את שיווי המשקל.
"את לא הולכת לשום מקום ככה" הוא אמר מצחקק.
הוא השכיב אותי על מיטתו.
"אני לא רוצה לשכב פה..עשית סקס עם אמה פה" פלטתי בחוסר מודעות.
"סופי אמרה לך, נכון?" הוא הסיק ואני שתקתי.
"אם אני ישנה פה אז תישן לידי. כיף לי לישון איתך" המשכתי לפלוט מילים מבלי לחשוב. "כי אתה..פשוט תענוג"הוא צחק.
הוא שכב לידי וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה כמה שאני רוצה אותו. אני רוצה אותו כל כך.
קמתי והתיישבתי מעליו. רכנתי אל שפתיו ונישקתי אותו בתאווה.מה אני עושה?!
העפתי את המחשבה הזו מהגוף שלי ונישקתי אותו חזק יותר, מנסה לשאוב כל שניה ושניה בנשיקה איתו.אני לא צריכה לעשות את זה.
מצד שני אני כל כך רוצה לעשות את זה.
אחרי ששמעתי שהוא עדיין אוהב אותי הכל חזר אליי. ידעתי שאני עדיין אוהבת אותו אבל ניסיתי להדחיק את זה עם נשיקותיו של קמרון.ועכשיו, עם טיפת אלכוהול הצלחתי לעשות שיפוט רע ולנשק את ווילי.
אבל רציתי יותר. יותר מרק נשיקות.
שלחתי את ידיו והורדתי את חולצתו.
הוא המשיך לנשק אותי.הורדתי את חולצתי.
הוא סרק את גופי ועל פניו נפרסה הבעת חרטה.
"זה טעות לוסי. אני שיכור אבל לא כמוך..את לא רוצה לאבד את הבתולים שלך איתי.." הוא אמר."לא לא! אני רוצה!" אמרתי. הוא הביט בי מבולבל ולא ידע אם זה האלכוהול שמדבר מגרוני או שמה שאני אומרת אמיתי.
הוא היפך אותי ואני נשכבתי תחתיו.
הוא הגיש לי חולצה חדשה ועזר לי ללבוש אותה.
הרגשתי מטושטשת."לוסי.. אני.. " הוא אמר אבל אני התשטשתי ונפלתי לעבר החשיכה במיטתו הנעימה של ווילי.
YOU ARE READING
פה לצידך
Romanceלהיות לוסי זה לא קל. היא איבדה את הוריה בתאונה קטלנית, אחיה הקטן איבד את כושר ההליכה ולוסי עצמה עדיין צולעת ברגל ימין. לאחר התאונה לוסי בנתה חומות. חומות שיגנו עליה כשהחיים מאכזבים. ישנן רק אנשים בודדים בחייה והם סבתה, אחיה, חברתה הטובה ג'יין ווויל...