Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir vurgun final oluyor diğer bölümleri arka arkaya paylaşacağım ve artık vurgun un sonuna gelmiş bulunacağız 🦋
~~
Ryan elinde bulundurduğu belgelerle keyifli bir şekilde bay John a doğru ilerlemeye başladı. Damien a dair ne varsa hepsini öğrenmişti. Sonunda foyasını ortaya çıkarıp Josefina ya kavuşabilirdi. Bay John derin düşüncelerinden sıyrılıp Ryan a baktı. Yüzündeki sırıtış dikkatini çekmişti.
"Birşeyler mi buldun?" dedi.
Ryan başını sallayıp belgeleri önüne bıraktı. Ardından yakın bir koltuğa geçip oturdu.
"Damien ı bitiren herşey bunun içinde..! Okuduğunda gözlerine inanamayacaksın?"
Bay John kaşlarını çatıp belgelere göz atmaya başladı. Belgelere ilk dakikadan bakınca gözlerini sertçe araladı.
"Yüzden fazla cinayet mi?" şaşkınlıkla ryana bakıp anlamsızca başını salladı.
Ryan tıslayarak güldü. Dudaklarını sıkıp başını bay John a çevirdi.
"Evet. Hapis te işlemiş olduğu cinayetler de cabası. Ailesinin ölümü bile onun yüzünden olmuş.." dedi.
Bay John sıkıntıyla nefesini dışarıya verdi. gözlüklerini çıkarıp dudaklarını sıktı.
"Burda fazladan cinayet işlediğini gösteriyor, bu adam bildiğin psikopat katil.. ve buna rağmen serbest öyle mi? " diye inanılmaz bir şekilde söylendi.
İçini derin endişeler kapladı. Heleki söz konusu Josefina olunca endişesi tavan yaptı. Kızı şu an o katil ile beraberdi. Ona birşey yapması an meselesiydi..
"Evet John. Maalesef şu an dışarıda, çünkü hapishanede işlemiş olduğu suçlar artınca ve bunu onun işlemiş olduğu kanaatine varınca daha fazla ölü çıkmaması için onu serbest bıraktılar.. Hücreye koymak bile adam öldürmekten geri koymadı onu Serbest bırakınca da dışarıda suç işlemeye devam etti. Komiser Pedro herşeyi anlattı bana. Onun çok tehlikeli biri olduğunu ondan uzak durmamız gerektiğini söyledi.
Bay John sertçe yutkunup, ayağa kalktı.
"Josefina! Kızım şu an onun elinde ve onunla beraber.. Ryan bu hiç iyi değil! Hemde hiç! Kızımı kurtarmalıyım." diye endişeyle söylendi. Yüzündeki gerginlik onu derhal harekete geçirmeye yöneltti.
"Kızımı kurtaracağım. Hemen kaliforniya ya gidip işini bitireceğim.." diye öfkeyle soldu.
Ryan ayağa kalkıp "Bekle John. Seninle gelmeme izin ver, Josefina yı o herifin elinden beraber kurtaracağız." dedi.
"Pekala! Vakit kaybetmeden gitmeliyiz. O katil kızıma en ufak bir zararda bulunursa onu öldürürüm.."
🦋
Josefina dan..
Bulunduğumuz ortam, parlak neon ışıklarının olduğu dans için birebir olan bir alana denk geliyordu. Damienla saatlerce dans etmiştik. Hayatımda ilk defa bu kadar özgür hissetmiştim. Hemde sevdiğim aşık olduğum adamla.. Bundan daha mutlu olamazdım.
"Gece 'nin bu kadar güzel olduğunu bilemezdim.." dedim.
Damien beni dinlememiş gibi burnunu saçlarımda gezdiriyordu.
Bazen insan olmadığını unutuyordum, bana döndüğünde yutkundum. gözleri bir ateşin en derin alevini yansıtıyordu.
Bazen ürkütücü olabiliyordu, bazen de savunmasız bırakıyordu beni. Kokum onu etkisiz bir hale getiriyordu. Titriyordum ama en çokta korkuyordum. Her ne kadar ona aşık olsam da, onun bana zarar vereceği düşüncesi beni endişelendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİR
FanfictionGenç ve Güzel Josefina, sevgilisi Adrian ı bir kaza sonucunda kaybeder. Nedeni belli olmayan bu kaza iyice kafasını karıştırır. O sırada Gizemli yakışıklı bir adamla tanışır, Damien Scott. Damien Josefina' ya başta olmamasına karşın son derece tutku...