Karşılıksız Duygular, bir yerde Hayalkırıklığını yaşatır, diğer yandan suçluluk duygusunu bastırır..
Herkese Merhaba sevgili okurlarım nasılsınız umarım iyisinizdir ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ben çok mutluyum, 1K olduk çok teşekkür ediyorum hepinize ayrı ayrı minnettarım☺️☺️☺️❤️❤️❤️
İyi okumalar dilerim
Josefina dan..
Sabah uykusuz ve bir o kadar da yorgun bir şekilde uyandım. Dün geceden beri uyumamamıştım... O Nora denen vampir yüzünden?
Kimdi o? Benden ne istiyordu. Bana zarar vermeyi hedefliyordu evet, ama neden?
Bir türlü anlayamıyorum. Acaba Damien ile bir bağlantısı mı var? Olabilirdi, ama sıradan bir kan emici olduğu kanısına varsam insan avlamak için çıkmış, oradan beni av için seçmişti. Niye ben özellikle de ben!
Offf! Ne düşünüyordum böyle? Böylesine bir durumda olmak beni tedirgin ediyordu. O Nora yine geri gelecekti belki. Off.
Sıkıntıyla aşağıya indim. ailem her zamanki gibi erken uyanmış kahvaltı yapıyorlardı. Günaydın diye onlara söylendim. Annem mutlulukla bana gülümseyerek "Gecen nasıl geçti tatlım" diye sordu.
Yorgun bir şekilde koltuğa oturdum. Nasıl geçmiş olabilirdi? Bir vampir tarafından öldürülme korkusunu yaşamış birinin gecesi nasıl geçmiş olabilirdi? Korkunç fazlasıyla hemde.
Damien nın varlığı en azından içimi ferah tutmaya yetmişti, ancak içimdeki korkunun hat safhaya çıkmasına engel olamamıştı.
"İyi geçti anne. " diyebildim.
"Sevgilin olacak o adam nerde? Odasında göremedim"
Babamın anlamsızca bakışları arasında, ruhsuz bir şekilde çıkan sesine döndüm. Tanrım! Damien ın Odasına mı girmişti. Sabaha karşı etrafı kolaçan etmek için yanımdan ayrılmıştı. Bir vampir olması hem çok güzel hem de çok kötüydü. Kötü yanı babam tarafından sevilmemesiydi. Güzel olan yanı da beni bütün gece koruyup yanımda kalmasıydı.
Uyuyamamak onun dünyasında güzel bir yere sahipti. Beni korumak için böylesine bir varlığa sahip olduğum için mutluydum. Ama gel gör ki babam bana uygun görmüyordu. Adrian dan sonra çok değişmişti, fazla korumacı olmuştu bana. Her ne olursa damian dan asla vazgeçmeyecektim. Beni bekleyen bir tehlike vardı ve o beni korumak için hep yanımdaydı. O yüzden bir süre babamın başı bozuk sözlerine aldırmamaya çalışacaktım. Tek bildiğim Damien a olan aşkımdı. Onu seviyordum, babam istemese bile!
"Josefina! Sana diyorum nerde seninki? Gerçi seninki demek pek yakışık almıyor ağzıma ama. "
Başımı ovup gözlerimi iyice açtım. Babamın sözleri beni iyice sinir etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİR
FanfictionGenç ve Güzel Josefina, sevgilisi Adrian ı bir kaza sonucunda kaybeder. Nedeni belli olmayan bu kaza iyice kafasını karıştırır. O sırada Gizemli yakışıklı bir adamla tanışır, Damien Scott. Damien Josefina' ya başta olmamasına karşın son derece tutku...