Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım iyi okumalar dilerim lütfen oy ve yorumlarınızı yazın ❤️☺️
Yazardan...
~~
Josefina uyuduktan sonra, damien aşağıya gergin bir şekilde inmeye başladı. Bay John un onunla ne konuşacağını merak ediyordu.
Bir yandan pek umutlu bir konuşma olacağını düşünmüyordu. Kötü şeyler seziyordu. Hem de çok kötü.
Merdivenlerden inerken gözü Ryan a takıldı. Aynı şekilde bay John a.
"Benimle konuşmak istemişsiniz. Bay John?" dedi.
Oldukça rahat davranmaya çalıştı. Her ne konuşacaksa ona göre davranmaya çalışacaktı.
"Gel bakalım Damien? otur karşıma?" dedi.
Dediğini yapıp Ryan a ters bir bakış fırlattı. Ryan tıslayarak yüzünü çevirdi. Acaba herşeyi anlatmış mıydı?
"Evet dinliyorum." deyip bay John a döndü.
Ryan başını yeniden çevirdi. Anlamsızca sırıtıp ne diyeceğini bekledi. İğrenerek Damienı süzdü.
"Bak Damien. Öncelikle konuşacaklarım Josefina ve ilişkiniz ile ilgili..."
Ah doğru ya? Nedense konuyu hiç şaşırmadığını tam da böyle bir şeyle karşılaşacağını biliyordu. ne yazık ki..
"Ben seni ona uygun görmüyorum. Bence çok hızlı gelişmiş ve açıkçası Josefina ın bunu bir kez daha düşünmesi gerek. O yüzden -
" Bay john? Lütfen bu ilişki hakkında daha fazla konuşmayalım. Josefina yı seviyorum tek gerçek bu, o da beni seviyor bu kadar basit" diye sözünü kesti.
Bay John'un sinirden kaşlarını çatıp öfkeyle masaya vurunca Damien daha da ciddileşti.
"Benim lafımı kesme cüretini nerden buluyorsun sen! Bu ne terbiyesizlik böyle!" dedi. Ryan yumruklarını sıkıp dişlerini sıktı. "Düzgün konuş kan emici yoksa olacaklardan sorumlu olmam!" diye fısıltıyla söylendi. Damien gözlerini öfkeyle açıp "Bana bak köpek beni tehdit edemezsin!" dedi.
"Yeter kesin artık! Sen Damien laflarına ve hareketlerine dikkat et."
Damien yutkunup mecburen gözlerini çevirdi. Lanet olsun bay John a karşı büyük bir saygısızlık etmişti. Gel de düzelt bakalım?
"Bay John özür dilerim. Öyle söylemek istemedim. Ben sadece Josefina ile ilişkimize bir şans vermenizi istiyorum. Biliyorum en başından beri ona uygun görmüyorsunuz beni, ama ben onu çok seviyorum hemde çok.. zamanla aramızda çok büyük bir duygusal bağ oluştu. Ve ben ona aşık oldum.. O yüzden ona olan aşkımdan vazgeçemem. İsteseniz bile ben bunu yapamam! " deyip sessizleşti.
"Aşk mı yaptı bunları? Hah nedense bana hiç öyle gelmiyor" dedi ruhsuz sesiyle.
"Söz konusu Josefina olunca benim için dünya durur hatta akan sular bile.. Ona aşığım ve tek gerçek bu. O yüzden ilişkimizi gözden geçirecek bir durumumuz yok! Bay John." deyip gereksiz Ryan ın bakışlarından sıyrılıp yukarıya doğru çıkmaya başladı.
"Daha konuşacaklarım bitmedi Damien! Buraya gel" diye bağırdı.
Ancak Damien dinlemeden çıkmıştı. Ryan küçümseyici gözlerle ona bakıp tekrar gözlerini bay John a çevirdi.
"Ne yapmalıyız? Onun Josefina ile olmasına dayanamıyorum." diye söylendi.
"Ona güvenmiyorum Ryan. Hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmamız gerekiyor... Onun gerçek yüzünü ortaya çıkarmalıyız." diye sıkıntıyla içini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİR
FanfictionGenç ve Güzel Josefina, sevgilisi Adrian ı bir kaza sonucunda kaybeder. Nedeni belli olmayan bu kaza iyice kafasını karıştırır. O sırada Gizemli yakışıklı bir adamla tanışır, Damien Scott. Damien Josefina' ya başta olmamasına karşın son derece tutku...