20.BÖLÜM :KURT ADAM MI 🦋

97 67 2
                                    

Herkese Merhaba sevgili okurlarım iyi okumalar dilerim lütfen oy ve yorumlarınızı yazın çünkü final yapıyorum haftaya♥️

Josefina dan..

Damien ellerini Ryan ın boynuna geçirmiş bir halde öfkeyle dişlerini sıkıyordu. Onu ortadan kaldırmak için hamle yapması an meselesiydi.

Korku ve endişe içinde onlara bakıyordum. Damien ın Ryan a bir zarar vermesine asla göz yumamazdım. Canımı yakmasına oldukça öfkelenmişti. Ve bu öfke kahretsin ki kimliğinin ortaya çıkmasına da neden olmuştu. Bu hiç iyi olmamıştı, hem de hiç. Ama şu an bunu düşünemezdim. Ryan ölmek üzereydi ve Hemen bir şeyler yapmasam, bu Ryan ı son görüşüm olacaktı...

"Damien dur! Lütfen bırak onu?" diye bağırdım.

Damien duymadı bile. hırsla boynunu sıkmaya devam etti. Durmaya niyeti yoktu anlaşılan. canımı yakmasının bedelini ödetiyordu. Çok ağır bir bedel hemde. Öte yandan bana aşık olduğunu öğrenmesi daha beter bir hal almıştı. Fazlasıyla kızdırmıştı onu.

"Damien" diye bir kez daha ikaz ettim ancak beni yine dinlememişti. Ah kahretsin... kahretsin! İşin içinden çıkamıyordum. Ryan iyice tükeniyordu. Korkuyla yutkunmaya başladım.

"Ona dokunmaya nasıl cüret edersin?"

" Damien yeter dur artık! Sakince konuşalım Lütfen!" diye bağırdım.

"Ssen bir yaratıksın! Sen onlardansınn. " diye zorlukla konuştu ryan. Ne demek istediğini anlamamıştım.

Damien ölümcül bakışlarıyla ve dinmeyen öfkesiyle burnundan solmaya devam ediyordu.

"Damien lütfen bırak onu! Bak lütfen Eğer durmazsan kendimi şu uçurumdan aşağı atarım... Bunu kesinlikle yaparım. Hemen Ryanı  bırak!"

Göz ucuyla bana bakıp kızgın gözleriyle sırıttı. Tehditlerim hoşuna gitmiş olmalı? Kıpkırmızı gözleri kalbimi yerinden çıkartıcasına atmaya başlamıştı. Nasıl bir varlıktı böyle?

Ardından bir süre düşünüp ryan ı sertçe yere bıraktı. Ryan yere çakılınca tiz bir çığlık attım. Gözlerini bize çevirip olabildiğince içine nefes almaya çalıştı. Damien hemen yanıma uçup elimi tuttu.

"Sen iyi misin" diyerek yumuşak haline döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen iyi misin" diyerek yumuşak haline döndü. İçim az da olsa ferahlamıştı. Ryan sayemde hala yaşıyordu

Ryan ters ters ayağa kalkıp bize doğru gelmeye başladı.

"Evet ben iyiyim." deyip gözlerimi Ryan a çevirdim.

Ryan içine nefes almaya devam ederken, bana inanılmaz bir şekilde bakıp başını salladı.

"Sen bunu biliyor muydun? Ona rağmen susup bu yaratıkla çıkıyor musun gerçekten!" dedi inanılmaz bir şekilde.

İçimi derin bir korku kapladı. Birşey diyemedim. Yutkundum.

VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin