Merhaba arkadaşlar iyi okumalar dilerim lütfen oy ve yorumlarınızı yazın 💕
Tehlike altında..
Damien dan..
Gece iyice çökmüş tehlikeli fısıltılar kulağımda gittikçe artan bir çınlamaya dönüşmüştü.
Nora nın bizi takip edip buralara kadar gelmesinden hiç hoşlanmamıştım. Josefina için endişe verici bir durumdu. Onu korumalıyım, her ne olursa olsun onu kaybetsem asla yaşayamazdım.
Ailesinin hayatı da tehlikedeydi benim yüzümden...
Bay John'un bana bugün dediklerini hatırlayınca daha da gerilmiştim.
Josefina dan uzak durmamı değil de, hayatına bu kadar erken birini aldığı için benim bu ilişki de emin olup olmadığımı öğrenmek istiyordu. Önceki sevgilisinin nasıl bir pislik olduğunu her şekilde anlatmıştı bay John. Josefina ın hiç mutlu olmadığını ve o sevgilisi yüzünden az görüştüklerini söylemişti. Kötü davranış sergilemesi ve pis işlere bulaşmasından ötürü öldüğünü de eklemişti. Ve benimde bu ilişki de samimi olduğuma inanıp inanmaması arasında gidip geldiğini de belirtmişti Adamın gözü beni tutmamıştı. Bu kadar açıktı, Kızının hayatında yer almamdan endişe ediyordu.
Ne diyeceğimi bilemedim. Bende en az o sevgilisi kadar pislik birisiydim. Bir katildim herşeyden önce. Onca insanı öldüren bir canavardım. Benim de ondan bir farkım yoktu ama, hayatıma Josefina girmişti bir kere. Varlığı bile olmayan kalbimin aslında var olduğunu farketmiştim. Onu gördüğüm andan beri tüm hayatımı değiştirmiş kendimi ona ve aşkına adamıştım. Kötü bir vampir değil, iyi bir vampir olmak için savaşıyordum. Onun için Josefina için.
Onunla geri dönüşü olmayan bir yola girmiştim bir kere,Bir daha dönemezdim.
Josefina ya deliler gibi aşıktım. Onu herşeyden vazgeçebilecek kadar çok seviyordum. O yüzden bu ilişki de samimi olduğumu söyleyip konuyu kapatmıştım.
Kesinlikle emin olduğumu söylemiştim ama bay John un isteksiz tavırları ve bu konudaki kararsızlığı her halinden belli oluyordu. Çok şükür Bayan Teresa bu konuda Bay John u ikna edebilmişti. Bayan Teresa ın anlayışı beni mutlu etmişti. Josefina ın mutluluğu için herşeyi yapabilirdi. Bir yandan Ryan ın Josefina ya arkadaşlıktan öte Duygular beslediğini hissediyordum. Bu durum beni çıldırtıyordu. Bay John un benimle bu şekilde konuşmasından onun parmağı olduğunu düşünüyordum ama tam olarak emin değildim.
En son bay John un, onun kulağına birşeyler fısıldamıştı.
"Gözünü ondan ayırma..."
Bu demek oluyordu ki, Bay John bana o kadar da güvenmiyordu. Ama zamanla herşeyi kabullenecekti. İstese de istemese de... Aynı şekilde o Ryan denen o köpekte.
Josefina uyuyunca gece etrafı kolaçan edip durdum. Görünürde hiçbir şey yoktu. Nora az önce buradaydı. Josefina için gelmişti. En son ona dediklerimi umursamamıştı anlaşılan. Pekala? Tekrar hatırlatalım o zaman! Josefina ya zarar verme düşüncesi bile beni çılgına çevirmeye yetiyordu. Ona vereceği zararın bana vermesine razıydım ama söz konusu Josefina olunca buna asla göz yumamazdım. Rahat durmayacaktı. Bu demek oluyordu ki erken ölüp kendi cehennemine gidecekti. Onu yaşatmayacağım gerçeği bu kadar basitti işte.
Pekala öyle olsun...
"Noraa! Çık ortaya!" diye bağırmaya başladım. Burada olduğunu biliyordum.
Onu hissedebiliyordum. Dişlerimi açığa çıkarıp gözlerimi olduğu noktaya doğru sabitledim.
Hırlama sesiyle odak noktaya iyice keskin bakışlar atarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİR
Fiksi PenggemarGenç ve Güzel Josefina, sevgilisi Adrian ı bir kaza sonucunda kaybeder. Nedeni belli olmayan bu kaza iyice kafasını karıştırır. O sırada Gizemli yakışıklı bir adamla tanışır, Damien Scott. Damien Josefina' ya başta olmamasına karşın son derece tutku...