11.BÖLÜM :HIRSIZ 🦋

209 140 2
                                    

Keyifli okumalar dilerim.

Jessica ve Antuanı merak edenler Multimedya da 🦋

~
Ertesi sabah okula gitmek üzere hazırlandım. Jessica ve Antuan beni defalarca kez aramıştı. Onları beklettiğimin farkındaydım ama geç uyanmamın bende huy olduğunu biliyorlardı. Geç kalmak için de kötü bir zamanlamaydı.

"Heyy!! Uyan artık uykucu? Geç kalıyoruz" diye bas bas bağırdı Jessica.

Çantamı alıp hızla yanlarına doğru koştum. "Üzgünüm gece geç yattım" dedim.

" Hımm neden acaba?"

Hızlı hızlı arabaya binip çantamı bıraktım.

"Neden mi? Bütün gece o tuhaf çocuğu düşüne düşüne uykusunu öldürdü. Nasıl geç kalkmasın?"

Antuan ın sözüyle okkalı bir kahkaha attım. "O nasıl bir cümle Antuan?" diye hayretle sordum.

Jessica da kahkaha atıp sözlerime hak verdi. "Hakkaten ya? Ahahaa!"

ikimiz de kahkaha atıp sabah ki yorgunluğumuzu atmıştık. Bugün iyi bir gün olacaktı.

"Yalan mı kızım? Kesin o yüzden geç kalktın. Damien Scott la aranızda kesin bir şeyler var? Bu konuda eminim" deyince yüzüme hafiften bir gülümseme yayıldı.

Aslında haklıydı. Onunla aramızda çözemediğim şeyler vardı. İyi veya kötü, tam olarak belirsizdi. Dün yaşadıklarımızdan sonra oldukça farklı şeyler düşünmüştüm. O çok değişik ti. Aynı zamanda güzeldi.

Dün beni o ormanda aniden öpmesi içimde anlamlandıramadığım duyguların açığa çıkmasına neden olmuştu. Ona karşı bir şeyler hissetmiştim. Çok güçlü ve aşka dair hisler gibi, beni akşama kadar düşündüren o öpücüğün hissettirdiği hisler. Aklımdan bir an bile çıkmayan o hayali, beni etkisi altına alması..

Çok değişik bir histi. Arkadaşlarıma belli etmemeye çalışıp başımı salladım. "Hayır kesinlikle!" dedim. Ne kadar inkar etsem de bu konuda pek başarılı olmamıştım. Antuan tek kaşını kaldırdı, Jessica sıkıntıyla nefesini verdi.

"Kanka yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun. " dedi. Kıkırdadım. "Belliydi zaten. " diye mırıldandı Antuan. Omzuna bir tane vurdum. "Tamam tamam pes ediyorum." diyerek elimi kaldırdım. İkisi de bana bakıp gözlerini devirdi. Fazla oyalanmadan okula doğru gitmeye başladık. Jessica

"Bugün harika bir gün!" diye sevinçle bağırdı. Yüzümü gevşetip anlamsızca başımı salladım.

"Öyle mi? Ne konuda" diye sordum.
"Yıl sonu partisi ne yaklaşıyoruz. Onun günü bugün demek? Hazırlıklarım bitiyor.. ve ayrıca yakışıklı bir partner arayışım hala devam ediyor, Neyseki bu konuda sıkıntı yapmama gerek kalmadı. Sanırım buldum" dedi.

Antuan bıkkın bir şekilde nefesini dışarıya verdi. "Ah şu balo.." diye sızlandı.
Jessica göz ucuyla ona baktı. "Daha partner bulamadın galiba? Önemli değil senin için bulabilirim" diye atıldı.

Antuan tıslayarak güldü. " Daha büyük bir sorun düşünemiyorum zaten. Kesinlikle bulmalısın." dedi. Jessica yüzüne geniş bir gülümseme takınıp uzanarak Antuanı yanağından öptü. "Senin için canımı veririm yeter ki iste."

Antuan gözlerini kocaman açıp hayretle onun tarafına döndü. "Vay canına işte bunu beklemiyordum. " diye itiraf etti. Jessica gülümseyerek başını çevirdi. İkisine de imalı imalı bakışlar fırlattım. Hımm.. Sanki aralarında bir şeyler varmış gibi hissediyordum. Gerçi belli ediyorlardı ama, bazen arkadaşlık istemsizce aşka dönüşebiliyordu. Aşk mı yoksa arkadaşlık mı anlam veremedim. Haklarında hayırlısını diliyordum.

VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin