4.BÖLÜM : TATİL🦋

287 177 2
                                    

Los Angeles..

Josefina dan..

Ertesi sabah Los Angeles e gitmek üzere hazırlandım. Bugün daha iyiydim. Adrian ın yokluğu beni hiç aratmıyordu, çok tuhaftı. Sanki her an karşıma çıkacak gibi hissediyordum. bir kapıya bir odalara bakıyordum.  Değişikti ama güzeldi de.. Çünkü onsuz özgürdüm. İstediğim herşeyi yapabilirdim. Artık hayatımda onun katı kuralları yoktu.

Her yere gitmekte özgürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her yere gitmekte özgürdüm. Ayrıca Los Angeles da ailem oturuyordu. Tatil yapacaktım iki hafta. Annemle konuştuğumuzda gelmemi istemişti. Tabiki bende kafamı dağıtmak amacıyla gidecektim. Kaliforniya ya geri dönüş için henüz hazır değildim.
Aracımı çalıştırarak yola koyuldum. Kırmızı kamyonetimle beraber yolculuk yapmayı öylesine özlemiştim ki! Adrian yüzünden uzun zamandır kullanmıyordum.
Radyodan Selena Gomez açıp ilerlemeye devam ettim. Şarkıya eşlik ede ede 3,5 saatlık yol gidiyordum..

Geldiğimde Annem ve babam kapıdan
beni görüp heyecanla yanıma dogru koştular. Annem sıkı sıkı sarılmıştı bana. En son ne zaman gördüğümü bile hatırlamıyordum. Yüzümü avuçlarına aldı "Seni gördüğüme çok sevindim  İyiki geldin bitanem" dedi. Tebessüm edip onları sıkıca sardım. Babamın beni gördüğüne çok sevindiğini görebiliyordum.. Ama uzun zamandır gelmediğim için bir yanı kırgın bakıyordu. Adrian ile olan ilişkimi hiç bir zaman onaylamamıştı.
Bu yüz ifadesini çok iyi biliyordum.

Beraber salona geçip oturduk. Annem Teresa ve Babam John Steal, Benim bu hayattaki en değerli varlıklarımdı.
Annem yanıma oturup sanki hiç bırakmayacakmış gibi sıkı sıkı sarılıyordu. "Tatlım seni gerçekten çok merak ettim.. Bizi ne kadar özlettiğini biliyor musun?" dedi.
Dudaklarımı sıkıp başımla onayladım.
"Seni bırakmadı dimi o? Ahh biliyordum tabi ya!!" diye söylendi babam. Göz ucuyla baktım ona, Birşey diyemedim.. Ardından Babam "Niye gelmedi seninki! Gene işleri mi çıktı yoksa?" diye sordu. Annem yutkunarak "John! Lütfen.. Josefina buraya bizim için geldi. Adrian ın bugünlük yanında olmaması sorun değil? Anlayışla karşılarız" diyerek omzumu okşadı. Anneme tebessüm edip başımı salladım. Ve derin bir nefes alıp herşeyi anlatmaya karar verdim.

"Aslında Adrian ın yanımda olmaması işleri yüzünden değil, O.. öldü!" diye fısıldadım. Başımı onlara çevirdiğimde yüzlerinde en ufak mimik oynamamıştı. ortama kasvetli bir sessizlik çöktü. Annem şaşkınlıkla bana bakıyordu. Babam dudaklarını umursamaz bir şekilde kıvırdı. "Güzel ve bir o kadar da yıkıcı bir haber" diyerek tısladı.

Babamın adrianı oldu olası sevmediğini biliyordum ama, ölümüne bu denli söylenmesi beni çok şaşırtmıştı.

"John! Lütfen" diyerek sessizliğini bozdu Annem. Tepkisi babamı durduramamıştı. "Nasıl öldü peki? İntihar mı etti, Yoksa kazaya mı kurban gitti? " dedi.

"John bu nasıl bir konuşma böyle! Bırak da Josefina anlatsın! Gerçekten çok şaşkınım tatlım.. Üzgünüm de." deyip sıkıca sardı beni. Bir yandan babama ters bakışlarını fırlatıyordu. Adrian ın ölümü babamı oldukça keyiflendirmişti. Bu yüzden daha fazla konuşmak istemedim. " Bir gece ansızın saldırıya uğramış, ve bu saldırıdan sağ kurtulamadı maalesef  "diye geçiştirdim. Babam anlamsızca başını salladı. Annem dudaklarını sıktı." Tatlım senin için zor olmalı. Gerçekten duyunca çok şaşırdık. "dedi. Aynen bende de durum öyleydi ama yapacak bir şey yoktu. Kendimi yorgun hissediyordum, o yüzden kalkıp odama geçtim.." Müsaadenizle "diyerek yanlarından ayrıldım. 

Odama geldiğimde herşey aynıydı. Bıraktığım gibi. Kaliforniya buradan bence daha güzeldi. Başımı yastığa koyup uyumaya çalıştım. Aşağıdan Annemle babamın sesleri geliyordu. Benim yüzümden tartışıyorlardı. En başından beri gelmediğim için bana karşı mesafelilerdi.  Hep Adrian yüzünden! onunla olan ilişkimi onaylamamışlardı. Gerçekten de çirkin hareketleri ile tavırlarıyla  iyice batmış gözlerinde kötü bir amblem yaratmıştı. Adrian o günden sonra bir daha ailemin yanına gitmeme izin vermedi. Buna itiraz ettim hemde çok sert bir şekilde. Ancak ondan korkuyordum ve daha fazla üstelemedim. Kahretsin ki sustum.  Aşağıdan babamın keyifli gülmelerinden nedense mutlu olmuştum. Bana oldukça değer verdiğini anlayabiliyordum. Adrian ölmekle iyi bir işe yaradı..

Akşama doğru ailecek yemeğimizi yedik. Beraber salona geçip televizyon izledik. En sevdiğimiz filmleri yeniden izlemek büyük keyifti. Bana adrianı tamamen unutturmuştu.  Aile her zaman kendini iyi hissetmeni sağlar. Beni düşünen güzel bir ailem vardı. İyiliğimi isteyen bir baba ve mutlu kalmamı sağlayan bir annem. Huzur misaliydi aile..

Saat geç olmuştu. Odama çıkıp yatağıma uzandım. Ardından telefonlarıma gelen bildirim mesajlarına baktım. Çoğu Antuan dan gelmişti. Sürekli nerde olduğumu ve niye habersiz gittiğimi sorup durmuştu. Telefondan arayıp Ona Los Angeles e ailemi ziyarete geldiğimi söyledim.

Ondan sonra okulda yaşanan dedikoduları anlatıp durmuştu. Yeni şeyler oluyordu okulda, gelişmeler falan. En kısa sürede öğrenecektim. 

Yorumlarınızı yazın Lütfen.. Desteklerinizi bekliyor olacağım 😊🙏♥️🌸💕

VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin