9.BÖLÜM :GİZEMLİ 🦋

234 149 3
                                    

Gizemli..

Damien..

Kendimi olabildiğince ondan uzak tutmaya çalıştım ama olmuyordu maalesef.. Dağ evime uçana kadar zor dayanabildim. Kokusunu içime çektiğim an beynim eror vermeye başlamıştı. O an gözlerim karardı. Hayatım boyunca böylesine güzel bir ten kokusu duymamıştım, ağzımı sulandırmıştı. Bir vampir olarak bir insan karşısında olmak beni fiziksel anlamda zor duruma sokuyordu.

O kızı her gün görsem belki dayanamayıp onu bir şekilde ısırabilirdim. Kendimi bu konuda ne kadar tutarsam tutayım, bu uzun sürmeyecekti.

Yatak odama vardığımda parmaklarımı sıkıp kokusunu düşünmemeye çalıştım. Öylesine büyüleyici bir şeydi ki, sinirle dudaklarımı sıktım. Josefina? İsmi buydu demek? Her ne olursa olsun bu kız muhakkak benim olmalıydı. Onu ilk gördüğümde kokusunu uzaktan duyup yanına yaklaşmaya çalıştım. O sırada Kaliforniya ya yeni gelmiştim. Şans eseri bana denk gelmişti.

O sırada arabada birisiyle tartıştığını farkettim. O tartıştığı herif her kimse iyi niyetli birine benzemiyordu. En son sinirle arabadan çıkmış, o herifin ağır sözleriyle de neye uğradığını şaşırmıştı. Nankör ezik kız.

Her ne olduysa sonradan yoluna devam etti. Onu arkasından takip etmeye başladım. Onu tenha bir yerde kıstırıp kanını içmeyi planlarken karşısına birtakim serseriler çıkmış önünü kesmişti. gözlerimi kısıp olanları izlemeye başladım. Öfkeyle dişlerimi sıktım. Çirkin sapıkça düşüncelere sahipti hepsi. Bugün onları ortadan kaldıracaktım. Onu o pisliklere bırakmayacaktım.

Birden onun gözlerindeki yaşı görünce içimden bir şeylerin koptuğunu hissettim. O çaresiz korku dolu bakışlara karşı koyamadım.

O yüzden saklandığım yerden çıkıp onlara göründüm ve ışığımı yansıtarak dikkatlerini üstüme çektim. Serseriler in beni görünce akılları gitmişti. Josefina da bu sayede kaçmak için iyi bir fırsat yakalamıştı.

Josefina gittikten sonra hepsini tek tek ısırıp kanını içmiştim. Kısa günün iyi karıydı. Diğer yandan onu bir daha göremeyeceğimi düşünerek hızlı bir atakla onu takip edip yerini öğrenmeye çalıştım. Artık elimden asla kurtulamazdı. O benim olmalıydı. İçimde ona karşı büyük bir saplantı oluşmuştu sanki. O kız bana çok farklı gelmişti. Kokusu beni delirtiyor adeta uyuşturucu gibi kendine çekiyordu.

Öte yandan gerçek anlamda bir kalbim yoktu belki, ama onunla olduğum zaman sanki derinlerimde bir yerde kıpırdandığını hissetmiştim..

O çok başkaydı. İyi tarafa yönelik olan bir özelliği kalbinin güzel olmasıydı. Kötü tarafı daha çok insan olup benden kat ve kat zayıf olmasıydı. Artık okulda onunla yan yana olmanın hem mutluluğunu hem de ızdırabını yaşayacaktım.

Josefina..

Gözlerime yayılan ışıkla televizyondaki sıkıcı filmi izlemeye çalışıyordum. gözlerim aralanıp duruyordu. Benle Jessica bugün aldığımız bir filmi izliyorduk. Jessica mısır dolu kabı eline alıp yerken bir yandan filme gözleri kocaman bir şekilde bakıyordu.

"Iyyy ne iğrenç!" diye söylendi.

Gözlerimi ona çevirip "İğrenç olan ne?" diye sordum. Hayatımda ilk defa vampir filmi izliyordum ve açıkçası bana iğrenç gelen hiç bir şey yoktu. Sadece sıkıcı bir filmdi. Heyecanlı gibi gözükmüyordu. "Ay görmüyor musun? Resmen insan kılığına girmiş canavar bunlar. Nasıl yedi kızı ihyyy!" diyerek yüzünü buruşturdu.

Kollarımı birbirine bağlayıp anlamsızca baktım. Hımm diye homurdandım. "Gerçek hayatta olsa ne yapardık! Bir düşünsene? yemin ederim kriz geçirirdim evden dışarı çıkmazdım. " deyip gözlerini televizyona daha da bir dikti.

VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin