3. BÖLÜM : DAMİEN SCOTT 🦋

336 183 5
                                    

İyi okumalar dilerim 🦋

Damien Smith ya da Damien Scott mı demeliyim? Imm bilmiyorum acaba başka bir boyuttan taraf değiştirip fırlamış olabilir misin!
Değişik fantezilerine bir yenisini mi eklemeyi düşünüyorsun? Ya da o çok sevdiğin, özlediğin hayatına geri mi dönmek istiyorsun.

Hangisi?

Sorgu odasında defalarca kez aynı soruyu duymak benim için işkence gibiydi! Bu patavatsız yersiz pedronun ipini ne zamandır çekmeyi düşünüyordum.  Beni sinir ediyordu. iyi bir polisti, işinde mükemmel  Yalnızca tek bir kusuru vardı? O da fazla soru soruyordu. Madrid de uzun yıllardan beri hapiste kalmıştım. Adam öldürme suçundan dolayı. Bazen elimde olmadan birçok kişiyi öldürebiliyordum. Akıl sağlığım yerindeyken bile.

Tımarhaneye girdiğimde de aynı şeyi yapmaktan kaçınmadım. Ben bir canavardım, Adam öldürmek! Cinayet! Kısacası bir katildim. Bu şekilde olmak istemiyordum. Kendime hakim olmayı öğrensem herşeyi düzeltebilirdim. bugün karar verdim, hatta söz verdim kendime ne olursa olsun bir daha adam öldürmeyeceğim. Ağır bir söz gibi gelsede bu sefer kararlıydım.

"Ee Damien ne diyorsun? Özlediğin hayatına geri dönsene. Bence senin için en iyisi hım" diyerek sorusunu yeniledi. Alaycı gülüşü sinirlenmeme neden oldu. Tıslayarak güldüm. dik bakışlarıyla bakmaya başladı. Ona dönerek şöyle konuştum.

"Olur nasıl istersen. Yalnız buradan gitmek koşuluyla! Beni buradan çıkar! Yoksa daha çok leş artar "  tehditkar bir biçimde çıkan sözlerim onu ciddiyetine döndürmüştü. Sesim sert ve bir o kadar da boğuk çıkmıştı. Artık Cezam bitmişti. Buradan defolup gidecektim. "Pekala Damien! Gidebilirsin! Çünkü daha fazla bu hapishanede ölü çıkmasını istemiyorum. Sakın buraya bir daha adımını atma. Anlaşıldı mı!!" diye söylendi. Arsızca sırıtarak. Bu kadar kolay kurtulacağımı düşünmemiştim. 

Kapıdan çıkar çıkmaz kimse görmeden arabanın birini çalıp burdan uzaklaşmaya başladım. Her kiminse süper ötesi bir şeydi. Akşam buradan gidecek Amerika ya yerleşecektim. Benim için burası artık finişti, yeni maceralar yeni öldürülmeyi bekleyen kötü insanlar vardı..

Amerika ya vardığımda kendimi çok rahatlamış hissettim. Burası artık benim meskenimdi. Hava alacakaranlık soğuk ve ürkütücüydü. Tam benim havamdı. Avlanmak için birebir. Vampir olmamın bana verdiği güçle kendimi herkesten üstün görüyor herşeyi alt ediyordum. Çok uzun zaman önce olmuştu. Ben normalde bir ölüydüm. Bu dünyadan çoktan gitmiş olmam gerekirken aslında hiçte öyle olmamıştı.

Hastane de morga kaldırıldığım gün boynumda derin bir ısırıkla gözlerimi açmış neler olup bittiğini anlamaya çalışmıştım. Sarışın yeşil gözlü bir kadının boynuma enjekte ettiği zehrini akıtmasıyla beni kendisi gibi bir yaratığa dönüştürdüğünü o zaman anlamıştım. Ancak ben o kadını tanıyordum. Bu o kadındı. O gün bana duygularını söyleyen gizemli kadındı. İsmi yanlış hatırlamıyorsam Noraydı.

Boynumu emerek yaptığı işlemin farkına varmam beynimde şimşeklerin çakmasına neden olmuştu. O bir vampir di. Bu dünyadan olmayan bir yaratıktı.

Muzipçe gülümsedi bana. Tiksinç verici ağzıyla yaladığı kanımın tadını alırken "Yeni dünyana Hoşgeldin Damien Scott." diye konuşmuştu.

O günden sonra onun gibi bir yaratığa dönüştüğümü insanlığımı sonsuza dek kaybettiğimi anlamıştım. Herşeyi hatırlamaya başlamıştım.

En son yaşadıklarımı hatırlayınca da, işten eve döndüğümde evimin yandığını görüp korkuyla etrafımı aramaya başlamıştım. Annem ve babamın evde olma ihtimali heleki bu yangında yüksek olması kaçınılmaz bir durumdu. Korktuğum şeyde bu esnada başıma gelmişti. Ev yanıp kül olurken annemle babamın cansız bedeni de onların arasında kalmış cayır cayır yanmıştı

Onların cansız bedenini görünce yıkılmıştım. Bu hayattaki en değerli varlıklarımı kaybetmiştim. Onları öldürenleri bende öldürecektim. Düşmanlarımız vardı, ve bize yaptıklarını ağır bir bedel ile ödetecektim. Kaza konusunda da onların payı vardı. Frenler ile oynamak ölüme giden yol için akıllıca bir plandı. Ölmeyi isterdim hem de herşeyden çok ama hayatta yaşamayı hakkeden o güzel insanları kaybetmek ve bunun acısıyla yaşamak ölmekten daha beterdi. Vampir olsam bile onların yok oluşu içim de bir yerde derin bir sızı oluşturmuştu.

Yeniden düzenlendi ♥️

VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin