22.BÖLÜM

18 1 0
                                    

Gece boyu uyuyamayan Bora acıdan kıvranıp durdu. Hazar arada ona baksana belli etmemeye çalıştı. Hava aydınlayınca az da olsa uyuyabilmişti kendine geldiğinde Hazar'ın yerinde olmadığını fark etti. Susadığını fark edince masada duran bardağı eline almaya çalıştı uzaranak alıyım derken göğsünün acısından kendini geriye atarak inledi.

O sırada elinde poşetle gelen Hazar hemen yanına koştu.

"Bora..."

"Neden bu kadar acıyor ki? Delirtiyor beni resmen" dişlerini sıkarak konuşan Bora artık isyan ediyordu ilk defa bu kadar acı çekerken bu kadar dayanılmaz olucağını bilmiyordu.

"Kaburgaların kırık acı çekmen normal. Sadece hareket etmeden duramaz mısın?" Diyerek yanına oturdu.

"Duramıyorum ki acıdan" Bora kıvranıp dururken Hazar poşetten iğneyi alıp şırıngaya koyarak Bora'ya baktı.

"Uzat kolunu"

"Ne yapıcaksın?" Elindeki iğneye ve Hazar'a bakarak.

"Doktorunla konuştum kuvvetli ağrı kesici iğne verdi. Bunu yapınca rahatlarsın" derken sabahın ilk saatlerinde aramıştı doktorunu böyle olmayacağını kendi de biliyordu daha fazla acı çekmesini istemiyordu.

"Sen nerden biliyorsun iğne  yapmayı?" Şaşkın gözlerle bakarken hiç daha önce bu özelliğini bilmiyordu.

"Acı çeken biri için fazla konuşuyorsun"

"Sustum. Hadi yap artık" Bora kolunu Hazar'a uzatırken vakit kaybetmeden iğneyi yaptı.

"Dinlen biraz" dediğinde Bora başını sallayarak gözlerini kapattı. Hazar yanından ayrılarak yukarı çıktı.

Azra odasından çıktığında Hazar'ın odasına gittiğini fark etti.

"Günaydın. Bora nasıl?" Diye sorduğunda Hazar yerinde durarak ona baktı.

"İyi olucak"

"Gece uyuyamadın mı?" Azra Hazar'a baktığında yorgun ve uykusuz olduğunu fark edince üzüldü.

"Hayır" dediğinde yüzü düşerken Hazar gözlerini Azra'nın gözlerine dikerken"Benimle uyur musun?" Diye sordu. Azra'nın gözleri kocaman açılırken yüzü bir anda kızardı."En ufak birşeyde hemen kızarıyorsun" diyerek gülümsedi.

"Ufak birşey sanki" diye mırıldandı gözlerini ondan kaçırarak.

"Çalışmam gerek" dediğinde arkasına döndü.

"Uyumayacak mısın?"

"Benimle uyumayı kabul ediyorsun yani" dedi onunla uğraşmaya devam ederken.

"Hayır"

"O zaman çalışmam gerekiyor"

"Kahvaltı?"

"Odama araştırmalık birşeyler getirirsin. Bora da kahvaltısını yaptığında ilaçlarını vermeyi unutma ben odamdayım" dediğinde odasına gitti.

Azra mutfağa giderek Hazar için birşeyler hazırlarken hemen odasına gidip bıraktı. Kendi de ayak üstü kahvaltı yaparken Bora için birşeyler hazırlayarak yanına gitti.

"Uyanık mıydın?"

"Evet"

"Kahvaltı getirdim sana" Azra elindeki kahvaltı tepsisini sehpaya bıraktı.

KIRILDI GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin